Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:06:46 följande:
    jepp
    Vet du, jag skrev faktiskt i hennes gb idag att vi också var intresserade om det fanns nån ledig natt där, hoppas på det.
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:07:59 följande:
    Åland är också fint o turist vänligt
    Hade jag också kunnat tänka mig faktiskt
    Har du nåt bra tips om boende där, ingen liten gäststuga kanske {#lang_emotions_dreamer}
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-11 22:07:10 följande:
    De måste var väldigt stora!! Midjan är grym De hålls knappt uppe på Mattis :-O
    Är det midjan i muddbyxorna? Ja inte konstigt att de inte satt uppe på Ella heller då
  • Busbellan
    Raihana skrev 2009-07-11 22:10:39 följande:
    Har du varit på Halmstads Äventyrsland? Vi ska till Emmljunga och semestra snart och vi funderade på att åka dit.
    Japp, där har vi varit. Det är faktiskt ganska bra, men det var svinkallt i vattnet. Inte ens August som alltid badar ville gå i
    Men det var nåt år sen så det kan ju ändrat sig
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-11 22:10:17 följande:
    har du det där sommarhäftet från ica? de har bra priser på skara sommarland med stuga?? 4 bäddar 1495 kr (fast från 3 aug, men inte långt borta dit ju)i det priset ingår det 2 dagars entre till skara med för 2 vuxna o 2 barn alt gratis kryssning med vikingline
    Åh, tack för tipset, kollade inte så noga i häftet sist.
    Men är inte säker på att det går att åka med våra alla tre barn till skara. Är det vatten och massa folk så tar de två små varsin av oss vuxna och Nora får klara sig själv, och det gör hon nog inte riktigt i skara än
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:21:33 följande:
    Har ingen...och ringer jag så blir det direkt in då hon varit inne så många gånger förut för detta. Testade klyx förra gången men funkade inte så vill inte utsätta henne för det en gång till i onödan. Åh fan helvete Hon som t.o.m slutat med blöja på natten...nu blir det tillbaks till ruta ett...hon har haft blöja nästanj hela dagen och har det nu med, nämner jag toaletten så skriker hon för det gör ont säger hon...HELVETE ¤#&/()=(?()/&%¤#"!#"¤"##¤%&/(=)(/&%¤"##¤%&(/&)/=(
    Nej, men fy stackars Maia!!
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-11 22:21:31 följande:
    jag vet inte riktigt hur det är där.. är massor av år sen jag va där.. inte varit där än med barn.. ska ju ha avd för mindre barn, men vet som sagt inte.. funderar dock på att åka dit, men har med 3 barn ju, varav 2 små.. så vet inte heller just av den anledningen.. men båt ska iaf vi åka =)) spännande o sova på båt ju säger dom!! *barnen alltså* så finns det nästan ett helt däck för barnen med massa kul tydligen.. =))men fanns massor av erbjudande i häftet, så kolla igenom det =)) *gör jag nu*
    Vi är ju lite smått begränsade när det gäller val av semester eftersom August är lite svår att ta med sig på vissa ställen. Det måste vara nåt ställe som är ganska fritt att röra sig på, men samtidigt inget han kan skada sig på eller ta sönder. För finns det så gör han det jag lovar
    För mycket folk fixar han inte heller tyvärr
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:27:51 följande:
    Oj ingen aning om var det ligger. Kan fråga sambon i morgon. (han sover redan).
    Var på Åland rekomenderar du om man vill ha något lugnt ställe, och gärna nära till bad
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-11 22:36:20 följande:
    ja men sorry, tänkte inte alls på det ju! *funderar*ja båt är det ju alltid mycket folk på tyvärr.. hmm.. hittade en sak till i häftet.. borde eg va perfekt för han då =)) fjällvärlden som man kan uppleva på sommaren =)) 1 barn tom 15 år per bet vuxen gäller det.. så äter bor o gör barnen aktiviteter gratis, så länge förälder betalar för sig själva.. finns både stuga och hotell med frukost från 1050/vuxen i stuga 5 bäddar från 665/vuxen på hotell..www.bjorkliden.com kod ICAannars kolla mer info på ica.se för ev fler prisexempel..nu va nog mina ideer tyvärr slut sen
    Vad du är snäll som engagerar dig så!!!
    Jag måset nog leta upp det där häftte bland tidiningarna nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14