Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Är det bara för mig som fl segar som sjutton varenda em?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:47:03 följande:
    Ja dom prickarna e lite sentimentala sådär... Bubblan hade dem som baby Dessa har jag åxå lite feelings för, lite så där att man hajjar till om man ser dem nånstans *gamla favvisar*
    Åh godingen {#lang_emotions_heart}

Gillar med prickarna, särskilt den grå med vita prickar.
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:51:39 följande:
    Kolla va mycket HÅR hon hade här  Varför kommer de inget nu för?
    Det kommer
    Såhär såg August ut när han var nästan precis 4 år, aldrig klippt och med bara lite fjun på huvudet

bara några månader senare hade det växt till sig lite i alla fall, och vi har fått börja klippa honom

Men han var näst intill kal på huvudet fram tills han var 3,5 år
  • Busbellan
    mortillsju skrev 2009-07-08 14:57:50 följande:
    Men då borde du gilla den grå kjolen med vita prickar som finns på pop nu. Den är fin....gå och kolla! Finns i klänning till de små! Håret kommer alldeles säkert. Mina två yngsta har varit superhåriga från födseln men mina tidigare barn var inte alls så hårfagra.
    Ska genast kolla, tack
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:03:52 följande:
    haha sötis jag tycker att det är så kul att det är så olika .. isabel har en kompis som är 1år äldre och kompisen har tuuunt fjunit hår och jättekort och så kommer lilla isabel med sitt hår ser kul ut när dom leker
    Ja, det är verkligen olika
    august hade ju som sagt ingenting, Noras växte nog ganska "medelfort". Ella är den som har mest hår tidigast av mina barn
  • Busbellan

Nån med fläckborttagningstips?
    Ella fick köttfärssås på både hand-i-hand rröjan och de gula prickiga byxorna igår
    La på vanisch igår och tvättade idag, men det gick inte bort, vad ska man testa nu då? Diskmedeltablett, tror ni det funkar?

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 17:33:50 följande:
    Jepp diskamaskinstablett/tabletter. La ju molo klänningen med mögelfläckar i det o det var helt borta efter ett par dagar. Ta vita bar. Annars skall tydligen det röda eller blå färga av sig!
    Japp, vita har vi
    Har ju fått bort massvis med andra fläckar på det sättet så förhoppningsvis funkar det nu också
    Fick du till och med bort mögelfläckar alltså
  • Busbellan
    snigelina skrev 2009-07-08 17:34:25 följande:
    citrontvål
    Har vi ingen tyvärr, var får man tag på sån?
  • Busbellan
    snigelina skrev 2009-07-08 17:37:04 följande:
    hallå, ni som beställt molosar från mysgrodan/bor - vad har ni köpt?? man MÅSTE berätta sånt
    Jag har bokat
    svart tunika med stars
    pusselleggings
    grön/orange leggings
    retroblomma leggings
    pusseltröja

Hoppas att allt kommer
  • Busbellan
    snigelina skrev 2009-07-08 17:40:20 följande:
    Kanske ska berätta själv också "stickade" leggingsbadges leggings grön/rosa leggingsbadges-tröja med grön/rosa ärmarblanket-tunika
    ja, grön/rosa är kanske leggingsen då Är i alla fall de jag ska ha också, ska vara till badgeklänningen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14