• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:30:52 följande:
    Gahhhhhh!!! Har hittat massor jag vill ha på rea i DK å med frakten blir det exakt ordinarie pris på dem   Försökte få gubben o ge mig en adress i danmark att leverera till men hans polers e på semester Ska jag? Eller inte? 1200.- blir det..  *mycket pengar* 
    vilken butik är det? kan de ha nåt som jag vill ha tro?
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 10:31:27 följande:
    Åhhh det är så liksom dubbelt när de börjar på dagis. Men är det bara ett bra dagis brukar det kännas bra till slut. Ska du vara hemma eller planerar du att arbeta?
    Vi vet inte så jättemycket om det dagiset men det ligger på skolan där jag har mina stora tjejer, måste hälsa på lite så fort dom öppnat i Augusti sen.. Ska fråga runt lite i området åxå

Jag ska jobba med nåt absolut, men vad har jag ingen aning om
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:30:52 följande:
    Gahhhhhh!!! Har hittat massor jag vill ha på rea i DK å med frakten blir det exakt ordinarie pris på dem  Försökte få gubben o ge mig en adress i danmark att leverera till men hans polers e på semester Ska jag? Eller inte? 1200.- blir det..  *mycket pengar* 
    det beror på vad det är ju {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 10:33:12 följande:
    Men vad får du för de 1200?
    2 babytröjor, en junior tröja, en klänning med luva junior, Molo alltihop då
    snigelina skrev 2009-07-09 10:33:13 följande:
    vilken butik är det? kan de ha nåt som jag vill ha tro?
    Take it i inboxen
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:33:38 följande:
    Vi vet inte så jättemycket om det dagiset men det ligger på skolan där jag har mina stora tjejer, måste hälsa på lite så fort dom öppnat i Augusti sen.. Ska fråga runt lite i området åxå Jag ska jobba med nåt absolut, men vad har jag ingen aning om
    Åhhhy det låter spännande. Att ha framtiden framför sig att fylla med något nytt! Man blir liksom öppen då, ser möjligheter. Allt kommer till den som väntar.
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-09 10:34:44 följande:
    det beror på vad det är ju
    Fina saker e det som jag VILL ha
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:34:48 följande:
    Take it i inboxen
    Fem fina plagg för 1200? Verkar som ett bra köp.
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2009-07-09 10:30:26 följande:
    Jag tror att man inte kan utvärdera efter en gång bara , rytmen sitter liksom i kroppen på dem ett tag. Ladda ordentligt, sen bort med middagssömnen, ut på eftermiddagen så liten inte somnar i ett obevakat ögonblick. Sen efter någon vecka somnar de tidigare. Ibörjan är de lika sena men tar naturen ut sin rätt. Det är som om vi kan ha en festnatt men funka ändå nästa dag. Men festnätter i en hel vecka funkar inte. Jag detta just nu med S *trasselunge* och det fungerar bättre och bättre. Igår somnade hon fint vid halv nio. Idag säkert ännu tidigare *underbart*
    Han somnar inte på em utan är bara sjukligt grinig och muckar gräl hela tiden. Jag får väl försöka stå ut Men är det bra att ta bort middagsvilan när han inte ens är 2 år?
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-09 10:30:36 följande:
    Usch Hoppas ni hittar en lösning!! Njae inte bråkig, blir helt inte tillräckligt trött i "vettig" tid eftersom han är så gryyyymt morgontrött (vilket INTE är ett lyxproblem!) Jag kan hålla på och buffa och försöka väcka honom en timme på morgonen innan jag får ta upp honom sovandes och sätta honom i knät. Middagsvilan går inte att ta bort för då somnar han ståendes vid 18 på em sover kanske 2-3 timmar och är vaken större delen av natten *pust*
    Håller med. Det är inte kul att försöka väcka någon som inte vill och som sen blir rätt sur och grinig. *tacka f*n för det liksom*

Hoppas vi kommer på några bra saker för att få dem att somna. Jag ska testa lite olika saker här hemma och kan rapportera sen
    Morty skrev 2009-07-09 10:30:48 följande:
    De finns även på deras hemsida såg jag häromdagen. Jag har alltid köpt på tjejsidan då de har varit smalare i midjan. Råkade få med mig hem ett par bruna från killsidan förr hösten (någon hade hängt dem på tjej) och de kan inte min pojke ha. De bara trillar ner.
    Är det skillnad på velouren? Det visste jag inte. Har oftast köpt på tjejsidan då tydligen rött, orange och lila är typiska tjejfärger {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 10:35:15 följande:
    Åhhhy det låter spännande. Att ha framtiden framför sig att fylla med något nytt! Man blir liksom öppen då, ser möjligheter. Allt kommer till den som väntar.
    Tycker mest de känns skitjobbigt   Jag e en sån som vill veta var jag är och vad jag ska göra Detta stressar mig mest {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14