• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:35:54 följande:
    Är det skillnad på velouren? Det visste jag inte. Har oftast köpt på tjejsidan då tydligen rött, orange och lila är typiska tjejfärger
    En del slutar sova tidigt, så är det. Men kvällstrassel brukar vara en indikation, en sned dygnsrytm. Sagas knepiga dygnsrytm har eskalerat ordentligt så nu tar vi sura Saga på eftermiddagen bara vi slipper höra henne skrika mellan 8 och 10 på kvällen Men det är svårt. Du kan ju testa två andra varianter. Sova bara en kort lur på dagen (30-45 minuter) eller sova varannan dag på dagen.
  • SmillaMilla

Sådär nu har vi ätit lunch o alla tre barnen ligger i sängarna. tillochmed Anton ligger ner o lyssnar på en cd saga. Skönt!

• Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:34:48 följande:
    2 babytröjor, en junior tröja, en klänning med luva junior, Molo alltihop då Take it i inboxen
    jag vill me ha inbox ju
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:36:37 följande:
    Tycker mest de känns skitjobbigt   Jag e en sån som vill veta var jag är och vad jag ska göra Detta stressar mig mest
    Men usch vad jobbigt för dig. Måste du jobba snart rent ekonomiskt? Om inte så tänker jag att det är bäst att du hittar något du verkligen vill göra. Då är det bättre att ta det med ro. I augusti rullar allt igång. Då kan du ju börja se dig omkring. Ville du inte jobba med barnkläder? Kanske ska du hitta dig en jobbcoach. Det brukar vara väl investerade pengar!!!
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:35:54 följande:
    Han somnar inte på em utan är bara sjukligt grinig och muckar gräl hela tiden. Jag får väl försöka stå ut Men är det bra att ta bort middagsvilan när han inte ens är 2 år? Håller med. Det är inte kul att försöka väcka någon som inte vill och som sen blir rätt sur och grinig. *tacka f*n för det liksom*Hoppas vi kommer på några bra saker för att få dem att somna. Jag ska testa lite olika saker här hemma och kan rapportera sen Är det skillnad på velouren? Det visste jag inte. Har oftast köpt på tjejsidan då tydligen rött, orange och lila är typiska tjejfärger
    Mmm tydligen skiljer det. För jag tänkte mig inte för utan bara klippte av lappen och sen när han skulle ha dem på sig var de megastor och stannade inte ens lite på höfterna. Nä jag förstår inte heller deras uppdelning med färger m m. Har också bara köpt på tjejsidan till min son.
    Plutten & Pluttan
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:35:16 följande:
    Fina saker e det som jag VILL ha
    Och visst var hennes garedrob tom??
  • Fantastiska Skatt

Dunis --- Gör det!! Jag har inget emot att han är uppe pigg och glad på kvällen men tycker ju så jäkla synd om honom på morgonen för när han väl vaknat till får man ju stressa på honom så man kommer iväg... *måste bryta mönstret*

Nähepp nu måste man visst jobba lite också ja

CU sötfisar!

• RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 10:35:52 följande:
    Fem fina plagg för 1200? Verkar som ett bra köp.
    Eller hur Å gubben sa bara " ta leverans till Sverige du sötis"  DÅ måste man ju bara
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 10:41:20 följande:
    Och visst var hennes garedrob tom??
    Ja väääääldans tom faktiskt
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14