• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-09-16 09:15:53 följande:
    Fick du tag på en nu? *hoppas* Eller det var bara storlekar upp till 116?
    Ah och nu när jag läser vidare så ser jag att du fått tag på en OCH att det fanns upp till storlek 128.

Fast nu blir jag faktiskt irriterad. Det var den ENDA tröjan som jag skulle fått via min beställning. Sen får jag reda på att den inte kommer...... Nu ser jag att en av de andra tröjorna som jag också beställde har kommit in. Nu har jag iofs fått tag på båda, men det känns trist när man får reda på att de inte finns och sen helt plötsligt finns det i shopen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Saraia skrev 2009-09-16 09:22:01 följande:
    ååå ville oxå haft pusseltröja i 104 o 122 el 128.... finns d ingen annan shop som tagit in den???? konstigt för den e ju superfin!
    Har du kollat med Gula Hästen? De har inte den i webshopen men om du ringer dit.... Jag fick tag på en där.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    LitenBlomma skrev 2009-09-16 10:23:37 följande:
    Idag lyckades jag få en bild till bildis på båda småttingarna! Meja är såå sotis och sparkar gärna på lillasyster när vi ska gosa i sängen.
    Åhhh vilka sötisar! Går nog snart över med syskon avundsjukan. Blir en stor omställning helt plötsligt för storasyskonet.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

OT!
    Nu har jag beställt nästa års almanacka. Vet att många tycker den är dyr men jag gillar den massor samt jag kan designa den lite och den blir personligare. Köper den på www.personligalmanacka.se

Pluttan & Plutten
  • Morty
    MammatillO skrev 2009-09-16 11:34:42 följande:
    Men alltså vad jag kollat på så är 86/92 det mest eftertraktade storlekarna på kaniner,kossor osv eller har jag fel? Men det stämmer rätt bra att budandet överstiger oftast köp nu priset ( som sagt är jag inte haj på det där med tradera sälj , bara köp )
    Som den som inte tog ett av Raihanas plagg på köp nu och sen när det översteg hennes köp nu mailade denne om hon kunde buda men få det till köp nu priset ändå. Personen ifråga trodde väl inte att den skulle gå för så högt.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Helle skrev 2009-09-16 11:37:36 följande:
    Kul Måste jag spana på. Jag ska ju börja jobba igen på mitt andra jobb efter jul så det blir ju perfekt.
    Aha, så du har 2 jobb? Hur 'gammal' är din minsta nu?
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Hur är det med storlekarna på de vanliga bomulssrånluvorna? Mattis som är 4 år ska jag ta 4-5år?

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Morty skrev 2009-09-16 13:41:27 följande:
    Hur är det med storlekarna på de vanliga bomulssrånluvorna? Mattis som är 4 år ska jag ta 4-5år?
    *Puffar* Någon som vet?
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Godkväll!

Raihana: Men guuud kvinna ni badar i pussel ju. Har du fått tag på pussel i jr eller den är med där någonstans på bilden kanske.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    solouniko skrev 2009-09-16 21:33:58 följande:
    Ja hon fick ju prova igår första gången och det gick sådäär, inte så poppis. Men nu ikväll smällde hon i sig hela flaskan Haha jo, men jag tror utgången får vänta ett litet tag till. Men jag börjar bli liiite sugen
    Det var antagligen lite suspekt igår. Har haft en tös som älskade välling och en pojk som ratade välling. Gick bara att ge honom när han sov.
    Härligt att hon ville ha idag.
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14