• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Liljan: Maia är jättefint i rött, även om man inte ser 'hela' henne ibland vill de absoult inte vara med på bild.

Rååsa Smurfen: Söta Tara. Duktig hon är på att matcha.

Butte: Åh vad fin han är i suiten! Söta tjejen i härliga pussel!!

Pluttan & Plutten
  • Morty

Jag är bjuden på ett Rabdido klädparty imorgon. Har suttit och kikat men kan inte direkt hitta något jag vill ha. Jo en sak!!!  Tror att Moa vill ha skärpet.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-19 23:38:38 följande:
    himla fina stövlar var köpte du dem har du nån länk ?
    om det är generellt UGGs du är ute efter så har www.country-dreams.se ett litet utbud med 15% rabatt just nu. Men tror inte de har rosa......
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-09-20 00:01:59 följande:
    hehe berätta inget för min gubbe bara han tror att vi inte ska ha fler barn
    {#lang_emotions_dreamer}  vissa saker 'behöver' de ju inte veta, inte just nu iaf.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Gokväll!

Någon som sett Babuska rånis i storlek 4-5?

Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 22:02:32 följande:
    Nä fy tusan alltså vad jag avskyr att lägga ut auktioner  Nu får det fasiken räcka för ikväll!! *trött* Alltså vad kan man göra? Vi hade ju mäklarn här i söndags för foto och vårt objekt skulle ut på kvällen, i förmiddags ringde gubben upp henne o undrade vart vår lägenhet tatt vägen, "å det hade vart så mycket och dom hade rest till Ångermanland osv" "men ikväll skulle den ut", den har inte dykt upp än Börjar känna mig jäkligt irriterad faktiskt.. Vi har ju ett hus som väntar liksom å det kan ju försvinna i ett nafs..
    {#lang_emotions_demon} Alltså man får ju mindre och mindre förtroende för de där mäklarna. Sen ska de minsann ha en massa betalt. Ring och jaga dem imorgon fm!!!! Den SKA ut och det NU!!! {#lang_emotions_yell}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 22:16:18 följande:
    Ja vi har ju skrivit kontrakt å där ska dom MINST ha 40000.- Å sen kan dom inte ens masa ut den på nätet   Känner mig skitledsen faktiskt..
    Det förstår jag, hade också blivit ledsen. Tycker inte de står för sin del av 'avtalet' när de dröjer med att lägga ut huset. Säg till dem att för var dag som det dröjer drar ni av 5000 på deras provision. {#lang_emotions_demon}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-09-22 22:19:13 följande:
    Bra idé där!
    Ja, ibland verkar det som att man måste 'hota' för att de ska förstå att de inte kan 'driva' med en.
    Vet en som beställt en soffa en gång och de sköt upp leveransen. Till slut blev de riktig förbannade och gjorde någon överenskommelse att de drog av typ 500 eller 1000 spänn/vecka som soffan blev ytterligare försenad. De fick soffan rätt biliigt i slutändan. Men så jäkla trist att behöva gå och vänta.
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14