• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-25 10:06:30 följande:
    GodmorgonJag började morgonen med storshopping på pixiekids oj då....
    Lätt att slinka på de där tangenterna.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-09-25 10:49:25 följande:
    Åhhh vi har haft massor i det printet.Just nu har vi bara velour jacka och mössa. Svea nyfödd:
    Naaaw sicka sötisar!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-26 22:01:54 följande:
    Tack!
    Hej! Grattis till stora killen! Så söt i bt. {#lang_emotions_flower}
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Någon som köpt katvigs väpnarluva? Hur är den i storlek?

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Stormis skrev 2009-09-26 22:24:03 följande:
    Sorry, bara Småfolk och Molo.
    Attsingen oxå. Jag vill eg ha tag på Babushka väpnarluva men den finns ju ingenstans i rätt storlek.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Quiet thoughts skrev 2009-09-27 20:36:46 följande:
    Hejsan alla... hoppas ni mår bra. Lova har legat på sjukhus över helgen. Och jag har gjort detta ikväll
    " target="_blank">

väl värd en titt...
    Ååååh vad fint!!! Massa kramar till dig och din familj {#lang_emotions_heart}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    solouniko skrev 2009-09-27 21:30:36 följande:
    Sådärja nu har jag slängt ut lite kläder på T, redan några köpnu. Var kanske lite väl billig Nåja, det blir ju sålt iallafall!
    usch ja, jag borde ta tag i min hög som står och väntar här vid skrivbordet..... men vi har varit duktiga och fick ut några annonser på Blocket. 2 av sakerna såldes direkt och är hämtade. Den 3:dje har vi en intressent på iaf. Så jag hoppas på att få sålt det i veckan. Nu har vi fått mer plats i vårt garage. Kanske vi t o m kan parkera bilen inne i vinter. Vi har ju ett garage på nästa 100 kvm så det borde ju vara möjligt......... men så är det ju det där med att har man plats så fyller man det med diverse saker. {#lang_emotions_innocent}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Milliz skrev 2009-09-27 21:52:01 följande:
    Hej! Vad händer här då? Jag har just kommit hem från jobbet så jag kikar bara in en snabbis Jag går fortfarande och grubblar på om Ella ska få den molos hallonröda eller lila overall, eller kanske någon helt annan. Jag är jättesugen på småfolks också (den med rosa detaljer) men jag hittar inte den i hennes storlek..
    Om du inte hittar småfolken så tycker jag lila. Din tjej hade passat så fint i den lila!!!
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14