Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-16 19:43:43 följande:
    mm en bärbar dvd har syrrans ungar, ska nog ta o sno den Någon som har tips på billigt boende i Stockholm? Tänkte vi kör tidigt till Kolmården sen vidare till Stockholm, sover där, sen lite sightseeing och sen vidare till Östersund. Kanske får övernatta typ i Gävle eller nåt.
    aaa sthlm ...hur många ska ni åka ?
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan

Är det bara jag som tycker det är sjukt svårt att hitta snygga shorts till killar ?? BUTTE har du några bra tips ?

• Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 19:47:27 följande:
    Jag o sambon + MaiaSåg att forumal1 fanns i Sthlm, 390kr/natt är ju överkomligt, då kan man ju t.o.m kanske stanna 2 nätter där
    jo dom är nog billigast.
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-07-16 19:54:07 följande:
    Det ÄR svårt!Har köpt från me too som är fina. Vet dock inte var de finns nu. Slut här i butiken.Sen hittade jag på lindex, men de har ni ju redan sett till leda här, antar jag.
    Super fina ju får ta mig en titt på lindex igen...ja det är ju skit svårt och jobbigt {#lang_emotions_yell}
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 19:56:16 följande:
    Vilket är roligast för Maia, Astrid Lindgrens värld eller Kolmården????
    KÅLMÅRDEN
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-07-16 21:16:58 följande:
    Ja och bubblan är så fin i sina linnen.Anjelin vägrar använda de. Jag lät henne sova i lammlinnet för hon fick ju det i höstas. Nu vill hon inte ha det på dagen. Kaninlinnet likaså. Så det får väl bli T...
    hihi så olika det är Nelly älskar sina lamm men kaninerna kallar hon monster... *asg*
  • Mamma Kråkan

gaaaa jag blir tokig har 4 aktioner som gått ut den 4 och inte en jävel rent ut sagt har betalt trots påminnelse en tjej svamlade om att hennes bankdosa var i sönder och hon skulle sätta in pengarna via banken nu i onsdags. Och nu svara hon inte på mejl....jag hatar och ge neg omdöme för då kommer det bara ett satans hämnomdöme skit skit

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 21:26:33 följande:
    Jag har märkt att man måste ha lite tålamod så här i semester tider.. Folk verkar ha sol och bad i hövvet dygnet runt, liksom aningens mosiga där inne i knoppen Vänta nån dag till.. sen skicka spooky sms, lämna neg vid typ 16 dagar om det inte hjälpt e mitt råd
    Jo mest irriterad är jag på hon som vunnit 2 av dom som hela tiden kommer med ursäkter och sen helt plötsligt inte hör av sig. Jag mejlade henne imorse om att om inte pengarna finns på mitt konto imorgon är det neg som gäller. hon har fått uppskov så många gånger nu och det är alltid en ny ursäkt. *suck-*

sorry för den neg stämingen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14