Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Greksmurfen skrev 2009-07-19 21:28:34 följande:
    =D..... vi få ta en danskträff vid nästa molosalg...=).... kunde vatt bra å fixat en lista med vart alla bor så går det nog lättare å fixa bilar till salgen =)
    Det får vi verkligen göra. *hehe* Jo det vore nog en ide. Själv tvingar jag med mig gubben {#lang_emotions_wink}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 21:31:31 följande:
    HAHAHAHA... ja ska ja ha med mig min gubbe får ja ta han i koppel... han tycker inte om shoping ..sen tycker han vill inte att maxen bör ha så mkt mer kläder=P.. så han skule nog bara vara en bromskloss om han följde med......=D... mne lätt att jag ska åka första dagen nästa gång...
    nää min sambo skjutsar och väntar i hörnet *hehe* inte sjutton får han följa med in. Everloons man däremot var hel lugn han var med inne passade säckar och letade kläder {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 21:38:54 följande:
    nästa gång har ja lovat min kusin på 7år å få följa med.... han bara ÄLSKAR att shopa å shoppa kläder..... han e så fin i molo linnena ja inhandlade til han från förra shoppen.... hans favvokläder.=)frågade om hans kompisar sagt ngt om dem.. då sa att att en sagt att den va ful (space =O ).... men då sa han men det va han som hade en ful på sig en ful med nga fula gubbar på från hm eller ngt >
    låter som en go lite kille {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan

såg att det snackades vattenkopper min kusin jobbar inom vården med barn och vattenkopper är en luftburen sjukdom dvs någon kropps kontakt behövs inte. Tex jag och mina 4 syskon var på semester i cypern då vi var små på andra sidan poolen la en liten kille på en solstol som hade vatten kopper. Vi hade ingen kropps kontakt den lilla killen badade inte i poolen men ändå fick vi vattenkopper då vi kom hem.

• Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:07:33 följande:
    oj då.. jag har med hört att det e luftburet, men att det skulle va såå extremt smittsamt.. oj.. jaja.. får verkligen hoppas att pojken inte smittade mer då.. fanns som sagt massa folk där!! kan ju va en del vuxna som inte haft det.. va ju även gravida där, o små bebisar ( i vagn, men ändå) varför gör man så ?? (om han nu smittar längre) e man osäker stannar man väl hemma? fast, jag vet ju som sagt inte om han smittade eller inte.. vi reagerade bara väldigt mycket.. jag skulle väntat till alla skorpor lossnat.. även om de torkat så skulle jag vänta
    Gaa man gör sånt för man är galen helt enkelt av samma andledning som man drar med sig en super sjuk och febrig unge på ikea tex helt knas.
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-19 22:11:17 följande:
    Ja, jag skulle nog vilja att mina 3 får nu innan dom blir stora. Men det kommer väl när det kommer.
    gaa jag vill helst vänta till Nelly går att muta med kontanter {#lang_emotions_demon} Min prinsessa är en riktig gnäll fis och med hennes exstrema exsem så vill jag inte ens fantiskera om vattenkopper *ryser*
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-19 22:17:20 följande:
    Näe, det är klart. Men mina är extremt sällan sjuka, däremot blir dom lite matta när dom har feber, men kan inte föreställa mig hur dom är när dom får vattkoppor.
    du föresten såg din fiiiina hawaii body på T så himla fiin
  • Mamma Kråkan

Nää god natt tjejer {#lang_emotions_laughing}

• Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-07-20 07:44:12 följande:
    Morning girls.Vaknade kl 7 o kunde inte somna om, så kul när man har semester...noooot. Övriga familjen sover fortfarande så det är iaf lugnt o skönt här hemma.Igår köpte vi en husvagn , så när vädret blir bättre drar vi nog iväg igen, myyyysigt.Idag blir det en tur till Jkpg, handla lite grejs till husvagnen och kika efter ny vagn, Buggan retade gallfeber på oss hela semestern
    haha nää säg inte så om buggan {#lang_emotions_tongue_out} du kan väl inboxa mig om du ska sälja tillbehör?  allt bra annars?  husvagn låter super kul
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-07-20 07:52:43 följande:
    Ha ha, jooooo, herregud så vi svurit över den vagnen under veckan, o varenda gång sa gubben: Så fort vi kommer hem igen så lägger du ut skiten på blocket Jodå, allt är bra, lite deppig över vädret bara, men nu ser solen ut att kika fram igen.Allt bra med er?
    jodå väder depp här med {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14