Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-08-03 20:51:33 följande:
    Här, men de har nog inte kommit till butik än www.hummel.dk/Fashion/Kids/Clothes.aspx
    Hmm.. men vad är det för fickor på ärmarna?! Har det varit det även på de tidigare kollektionerna?! Tyckte det såg lite konstigt ut...
  • Mitt livs lycka

Ber om ursäkt för mitt fortsatta tjat om vinteroverller men nu är det ju faktiskt uteungar.se's fel eftersom de snuvade mig på "min" MAT-overall!

Hur som helst,

Börjar återigen luta mot en Molo-overall... Men är det någon som vet var det är för vattenpelare på dem??

• Mitt livs lycka
    lillronya skrev 2009-08-03 21:10:58 följande:
    Tror att det står på matadors sida? Om du går in på en overall liksom.
    Japp, det stod där!
    Vattenpelare på 8000!

Muchas gracias!
  • Mitt livs lycka
    SmillaMilla skrev 2009-08-03 22:05:06 följande:
    Åhhhh snygg! Den där skall inköpas här också!Vet du hur de är i stl?
    Jag har en kille på 16 månader som har korta ben men lång överkropp/bål - han är 80 cm nu och jag tog en 86:a. Dock provade jag en svart i butik för någon vecka sen och då funderade jag t.o.m. på en 92:a för jag kände mig lite orolig för att han kanske inte skulle kunna ha 86:an hela vintern pga överkroppen. Men en 92:a tror jag skulle bli alldeles för lång i ärmar och ben trots allt...

Därmed skulle jag nog säga att den är ganska normal i storleken.
  • Mitt livs lycka
    i vilken stl har du beställt? stl 1 är slut, den stl ville jag ha
    Jag tog 2-3 år - har en son med stort huvud så jag hoppas att den passar trots allt...
  • Mitt livs lycka
    mortillsju skrev 2009-08-03 22:24:45 följande:
    Pust, nu var traderandet klart. Bara 10 auktioner men det var länge sedan nu *ovan*
    nick, please!
  • Mitt livs lycka
    LillaÄrtan skrev 2009-08-03 23:18:33 följande:
    Danskshopping-tips i Stockholm behövs snarast!!!!!Är här på seemester o hittar inte ens enda butik som säljer Molo småfolk kartvig osvosv.... Mardröm!
    Matadorkids (Söder), Vildänglar (Fridhemsplan), Babyshop (Söder), Baby clothes (St Eriksplan).
  • Mitt livs lycka
    sara1981 skrev 2009-08-04 08:15:03 följande:
    Bra! Det kan ju finnas kvar om någon är intresserad..www.slitagekids.se/shop/index.html60% dras av i kassan..
    Tyckte inte jag hittade någon storlek som fanns kvar... Vilken storlek köpte du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14