Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-09 21:48:31 följande:
    Helluuu i tråden. Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni?
    Alltså jag kör på det nya jag och skiter i rean!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:50:00 följande:
    Å alltså.. Vad ska man ha för luvar i höst om Bubblan nu ska börja dagis? Gillar ju de med luva men utan vill jag ha på dagis Ska man ta typ 2 med luva o två utan? Eller?
    Absolut....minst!!
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-07-09 21:58:05 följande:
    Har beställt lite nytt får väl se vad som dyker upp i shopparna här framöver också.
    Jag hoppas och tror att det nlir en trevlig och lååång shoppinghöst
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:57:26 följande:
    Ja Luva vågra man ju inte ha på dagis. Men sen är det ju mysigt...så då får man väl passa på att ha en sån hemma
  • mortillsju
    h80 skrev 2009-07-09 22:08:05 följande:
    ingen som vet
    Jo det heter väl Dukati? Jag tycker det är fint, men vill se det live innan jag handlar!
  • mortillsju
    h80 skrev 2009-07-09 22:12:10 följande:
    tack! kan man ha det till en liten tjej, med en motorcykeltokig pappa?
    Absolut. Det tror jag funkar toppen på en tjej. (fanns inte på Barnsligt tyvärr)
  • mortillsju

Oiiii, jag har sett Molokatalogen med ytterkläder idag. Återkommer sen och berättar mer *kuligt*

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-10 16:54:57 följande:
    jag vill veeeeta vilka vinterjacks färger som kommer
    Hej!

De har en speciell katalog för vinterns ytterkläder i år och kikade snabbt i den *kul*

det var det där vanliga, regnbåge du vet. deras jackmodell. Jag såg en orangerosa (korall kanske??) , grön, lila. Sen finns det en mer sportig linje som ajabaja tagit in (snygg svart i anorakmodell). Jag såg en fin vantfleece i den där mer koralla färgen med orange kantband. Cool vintermössa fanns det med.

*grubbel*
  • mortillsju

Ytterkläderna kommer till butik nästa vecka.

Lurvar någon eller några veckor senare.

Sedan runt vecka 32 (tror jag) ytterligare innekläder.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14