Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-10 17:01:41 följande:
    åhh som jag gissade då var det ljuslila? hur var den gröna? Limegrön??
    Kankse lurade bilderna mig men tyckte mig se två gröna. En som jag kände igen från för några år sedan, mer ärtgrön, sen en mer dämpad grön, aningen mörkare. Grågrön kanske.

Den lila var inte syren utan mörkare.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-10 17:03:37 följande:
    oj vad snart
    Ja de var lite stressade i butiken och flyttade om. Mycket som ska få plats snart!! Kul! Fast jag har ju semester förstås.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-10 17:08:43 följande:
    åhh kul!! låter som att det får bli en tripp till ajabaja snart
    Jag tycker dom är jättetrevliga där. Trevlig liten butik.
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2009-07-10 17:09:02 följande:
    Åh, ärtgrön? Det vill jag ha om det finns. Köpte en liten minilurv i ärtgrönt på salgen nu för framtida bruk
    Jag hoppas färgen i katalogen stämmer med verkligheten.
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2009-07-10 18:28:57 följande:
    Ja, hoppas att den är som denna. Fast bilden är mörk här, den är sååå fin IRL
    Jag uppfattade den som ljusare än förra vintern (visst var den mer blågrön?) Jag såg den som overall i katalogen.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:32:58 följande:
    Jag o gubben har suttit o diskuterat Molosar å vet ni vad!! HELA Bubblans växalåda åååååker   Fy tusan va de känns hemskt!! ALLA fina prickar man samlat på sig, buuuuääää!!!
    Vad är det du säger? Vad menas? Vafalls?
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:40:17 följande:
    *snyft* Mina prickiga prickar som jag samlat, jag ääääälskar dom ju Å ja! Vi pratar Molo ofta
    Usch det var ju i strängaste laget det!! Nu får du fixa dig ett välbetalt jobb så du kan behåplla dina ljuvliga prickar OCH köpa höstens Molo *sådetså*
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:43:55 följande:
    Ja, planen är att behålla 98:orna å säga att hon kan ha dem Sen får kanske en del 104 åka (vissa är små) o allt i 110 116.. Sen hoppas vi på att få superjobbet å handla toooook mycket *måste gömma växalådan*
    Bra plan. Man ska inte blanda in männen i allt
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-10 21:14:10 följande:
    Ja de är svarta med knappar/nitar i sidan..
    De som finns på Krumelur??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14