• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

får man länka här till sin blogg? om ni vill se min shopping alltså:)

Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm

Så fin Rååsa Bubblan var i hela hallonlurvsetet!!! Måste också såja är det är ett väldigt sött ansikte som var med där också.
    Man blir ju smått sjuk av alla fina barn och deras kläder!

• Pimm
    Duntoffla skrev 2009-08-12 20:12:23 följande:
    Någon som vill ha en liten lintott som inte vill sova?
    Här är en till som sov för sen eftermiddag...(bara för mamma skulle shoppa!) så jag lär inte få honom i säng förrän vid 22:(
  • Pimm

Har någon sett muddbyxorna med däckspår någonstans? Har sett dom tidigare. Måste nog ha dem till dukatitröjan:)

• Pimm
    Soer skrev 2009-08-12 20:57:53 följande:
    Funderar på en lurv fleecjacka åt killen som kommer att vara 1 1/2 år i vinter. Är idag 80 cm lång. Vet ej hur de är i strl??.. Hade en overall i strl 80 när han var 9 månader ca och den var ganska exakt i strl. Tror ni han drunknar i 98??
    Jag har en 80 till min kille som är 79 lång och den är stor. jag hade inte tagit mer än 86 för dom är rymliga
  • Pimm
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-12 20:55:39 följande:
    *mutter mutter*En bild tjyv har snott min bild på T
    det har jag med råkat ut för och skrev till personen och dom tog bort bilden omgående men skrev aldrig något förlåt.Idioter som inte orkar fota själv eller så lurar dom folk..ja det gör dom ju ändå för det är juinte deras sak.
  • Pimm
    Raihana skrev 2009-08-12 21:15:49 följande:
    Dom finns på eleraff.se
    Tusen tusen tack! Nu är dom beställda:)
  • Pimm

Godmorgon på er!
    Behöver lite råd. Fick hem softshell overallen igår och nu ligger den i BT. Det är en storlek 80 och sonen är 79 cm lång. Ska jag byta till en storlek upp? Är så tveksam. Den sitter bra men jag kommer inte få in en lurvjacka under, smal som den är. Undras hur pass varm den är med vanliga tröjor. Varför ska det vara så SVÅRT!

• Pimm
    Emmsan skrev 2009-08-13 08:42:35 följande:
    går på jakt efter en småfolks lurvoverall *går går går* ngn som sett ngn????
    vilken storlek?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14