-
okej då kan vi nog inte hänga på er men vi kommer såsmåningom:)Buttelina skrev 2009-10-04 18:22:42 följande:vi kör från malmö kl halv 7-7 typ
-
Pejo skrev 2009-10-04 19:22:04 följande:THEA och Grodan skrev 2009-10-04 19:19:41 följande:Tror du det finns något i strl 86/92? Fyller dom på under dagen med tanke på när vi ska iväg?
Oj vilken rejäl höjning sedan förra salgen...Men men skitsamma skoj ska det bli iaf... -
1 och 1 är 3 skrev 2009-10-04 19:29:00 följande:
Jo, vi har en grön bok.. fast utan kurvor.. bara datum och mått...Vi har också en grön men jag har fått en utskrift från BVC som dom fyller i på datan. -
THEA och Grodan skrev 2009-10-04 19:32:55 följande:
Jag var ju där bara i 1 ½ timme eftersom jag blev så dålig snabbt, men det fanns ganska mycket i stl 86/92, bara inte det jag var ute efter Dom hade lådor under borden som ej var öppnade samt ett avgränsat utrymme med fler lådor, så jag tror att dom fyller på under dagen. Personalen gick även runt och ställde kartonger vid sorteringsborden (ja det fanns sådana ) och var snabba på att gå ut och sorera dessa. Mycket effektivare än någon Katvigsalg jag varit påDu är en ängel som orkar svara:) Jättetack och nu vill jag inget annat än vara på salgen:) Krya på dej nu! -
Ja vi kan väl köra vid 10-11 tiden, det blir säkert bra. jag har ordnat med två barnvakter nu:) Nu får du bara inboxa vart jag ska hämta dej, jag kör ju motorvägen från Löddeköpinge mot Malmö.Pejo skrev 2009-10-04 19:43:28 följande:Alltså förra året var vi där typ i mitten av salgperioden mitt på dagen o det var inga köer o massor av kläder... Det var rätt skönt... De fyllde även på när vi var där så det sker nog lite vart eftersom skulle jag tro.
-
Hihi jo ibland hinner vi inte själv med härFruPettsson skrev 2009-10-04 19:40:47 följande:detta forumet måste vara det mest populäraste med såå många klick o svar!
men roligt alltid och massor av härliga människor i en salig blandning:)
-
Hur var det på småfolk? Njöt du?Smultronhjärta skrev 2009-10-04 19:54:49 följande:Priserna är detsamma på allt förutom velouren..och givetvis är det velouren som jag är ute efter..Tur att jag ska växla mer pengar imorgon
-
Berättar för dej också att vi inte kan hänga på er tidiga morgon till Katvig men jag och Pejo seglar in under förmiddag/middag och om ni är kvar då så skulle det vara kula tt få träffa er, fast jag känner ju ingen av er och vet inte hur ni ser ut:)Smultronhjärta skrev 2009-10-04 20:03:09 följande:Ja jag njöt för fullt Det var superroligt och trevligt sällskap gjorde det ännu roligare!
-
Hallojsan!Smultronhjärta skrev 2009-10-05 11:16:26 följande:Hej i tråden!Idag ska det växlas pengar till KatvigOch sen har jag äntligen fått tummen ur och kollat av Max tillväxtkurva..Tror nog att jag skippar att lägga ut nya Hummeloverallen på T- den verkar Max kunna ha nästa vinter Killen beräknas vara 95 cm då
Här ska också växlas pengar idag, satt precis och överförde från T kontot till vanliga kontot. Försöker skriva en lista på vad jag vill ha men det är svårt när man inte vet exakt vad som finns i dom olika storlekarna. Vet inte ens hur mycket pengar jag ska växla men jag får nog ta mer än mindre för jag kan ju växla tillbaka igen:) -
Smultronhjärta skrev 2009-10-05 12:02:03 följande:Jag hade kunnat köpa mååånga klänningar men med Katvig i bakhuvudet så lyckades till och med jag sansa migJag förstod dej för här har vi samma syndrom(amningshjärnan) Jo jag hoppas också vi lyckas träffas, hade varit superkul att få ett ansikte på er alla som ska iväg:)
Menade så klart M Y C K E T i mitt förra inlägg--tror ammningshjärna har gett mig en släng av dyslexi denna gången -
Tjena
Nu börjar man känna av Katvig nervernaMaken ringde för en stund sedan och hade kört för att växla till danska utan att jag visste något om det, jag hade tänkt köra när han kom hem, + poäng i kanten
Funky baby ja..vad gör man? Jo beställer och ser lycklig ut..hihi Jag satt med NS chinos och dom nya mörkblå jeansen men ändrade mej när jag hittade Duns klöver velour:) så fint och jag tog byxor och zipjacka i brun klöver..sedan stoppade jag med det för jag ska ju handla imorgon juuuu. Har också sorterat garderob och fick ihop en hög blandat som ska ut på T, pengar ut, pengar in...är det inte livet i allra högsta grad...hmmm -
godkväll:) har just påbörjat mitt T jobberi:) och tycker också det är tråkigt för jag har inte den där prolisten men idag ska ajg inte ha in så mycketBusbellan skrev 2009-10-05 20:27:33 följande:*pust* färdig med tradera för idag, usch vad tråkigt det är att fixa med auktioner, men desto roligar när pengarnakommer in sen
-
Hjälp mej, vad heter en sådan heldress utan ärmar som Småfolk har, den i frotté?
-
mysigt med snö men det är väl vad vi skåningar tycker som sällan får se snö:)solouniko skrev 2009-10-05 20:14:36 följande:Halloj! Varit ute i farten hela dagen, nu har Milla just däckat och jag fick lite datatid. Usch så kallt det är här! Snö på backen imorse, blåsigt och kallt! Hösten har verkligen kommit på riktigt. Imorgon åker vinterdäcken på! Visst måste årets lurvas vara små? Eller så har Milla växt tokfort! Hennes overall i 74 kommer ju absolut inte räcka hela vintern, och jag som tänkte ta 68 först Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en lila eller en turkos i 80? Smakråd tack Köper jag en turkos overall så blir det en lila jacka, och tvärtom.
Jag har också en storlek över vad Milo normalt har i lurvarna från i höst. Jag hade tagit lila jacka och byxor och sedan turkos jacka eller overall...bra hjälp va:) -
Låter bra:) tack!Busbellan skrev 2009-10-05 20:35:11 följande:jumpsuit är det inte det?
-
Har du kollat på BoR, ta 3 betala för 2? Vet iofs inte vad dom har för storlekar och färgersolouniko skrev 2009-10-05 20:41:03 följande:Ja lite mysigt är det ju såklart Jag tror det får bli lila jacka + ev byxa och turkos overall. Har barnlyan kvar 20% rabatt förresten, någon som vet?
-
Hii jo det är roligt med köp nu, lägger själv och ofta upp det men ibland undrar jag hur budare tänker om man t ex har 99 kr minsta bud och 139 kr på köp nu. Om man nu gärna vill ha det och det är plagg som ofta går upp i pris, varför inte ta köp nu? Jag gör iaf det.Stormis skrev 2009-10-05 20:59:52 följande:Ha, ibland är T bara för kul. Slängde upp några annonser och suckade för att en aldrig visades under aktiva. La upp den igen. Kollade sen mailen och såg att den redan blivit köpt på Köp-nu . Fick snabbt stängt ner den nyupplagda annonsen, tur att man hann!
-
Godkväll tjejer! Har ni det bra?
-
Ville bara säja att det var jätteroligt att träffa er: Stormis, Lillronya, Smultron, Butte och Flock:)
Jag är också nöjd med mina inköp men ville haft mer långärmade tröjor och leggings. Fast jag täckte upp det med en beställning på Skurks 50% ..hih ej sikke lej ränder