• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

{#lang_emotions_dreamer}
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-26 13:36:49 följande:
    Visst e den, i morgon har jag två 
  • Emmsan

raaaakcarns butte ;) kunde inte din unge växt lite fortare så hummeloverallen va för liten{#lang_emotions_dreamer} sabbade hela min vinterplanering nu jöööö får gå på hummel jakt!!!

• Emmsan
    jojoa75 skrev 2009-07-26 13:51:00 följande:
    Strl 98 i molo vinterjacka o hummeloverall på min tös som nyss fyllt 3 år o är hmm nånstans mellan 95 - 99 cm lång. Syns kanske inte på overallen, men där är så att man kan ta ett rejält grabbatag med en knytnäve i grenen. Jackan har hon dragit upp lite i ärmarna, annars var de mitt på handen ungefär.
    men viiiisa inte den dååååååååååååååå{#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 13:45:43 följande:
    Vad söker du?
    vill ju ha buttes lila hummel men bia hade tydligen fått för sej att han skulle kunna ha den i år oxå
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 13:54:05 följande:
    Jaha! Ja vi har ju bara en brun, vi....
    haaaar ni????? ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-26 14:00:35 följande:
     så sitter isabels typ!! hon har strl 116. undrar om hennes är felmärkt.. eller din kanske hon provade strl 104 i lillebrors och den var lite för liten-..
    nää iiingen fara ;) e ju glad för din skulle för den är verkligen uuunderbart fin :) men hmm funderar kommer du ihpåg ngn mer som köpte den förra året man kan flörta med???{#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-26 21:26:26 följande:
    Näää Puss och God natt
    nänänän jag vill se magen?????{#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-26 21:28:28 följande:
    Hörru..den där magen visas inte..Den är helt full med färg eftersom den var i vägen heeela tiden idag och målarlinnet var visst för kort
    men va faaaaan vill se om du blivit ngt tjocker jöö :) föressten småfolk salg?? är det ngt du kommer o palla med???
  • Emmsan

smuultron räkna med mina bensin pengar till småfolket dvs OM jag får åka med dej malou orkar inte :(

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14