• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-13 16:10:28 följande:
    Å morr!! Min bildtjyv på T svarade på mitt mail och skrev att jag ser fel för han fotar mycket på sin trall.. Det skiter väl jag i  Bilden är MIN MIN MIN och den ska bort pronto!! Snacka om töntig att inte ens erkänna att man tagit bilden *fjantfasoner*
    vilken auktion???;)
  • Emmsan
    isako skrev 2009-08-13 21:55:12 följande:
    hjälmis menar du? nope. men skall nog hitta en om jag så skall sy skiten från en töja!!!
    hm jag beställde massor från mysgrodan o massor va slut o det va vanliga tröjor till pojk stl 122 typ o det är ju  inte normalt tror faktoskt inte de har tillverkat allt tyvärr :(
  • Emmsan

gooookväll suck vi måste köpa ny bil :-S.... sååå sorry för OT.... ni med fler barn än 3?? vad har ni för bilar??

• Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-08-14 23:50:40 följande:
    hej sötfis! varför behöver ni köpa ny? har ni tre redan?
    hm nååågot e sönder fråga mej inte vad om vi har mer än 3 barn???{#lang_emotions_surprised}
    Smileycat skrev 2009-08-14 23:52:02 följande:
    kikade in o letade efter nya bildis, så såg jag din fråga.. Nu har ju inte vi fler än tre barn hemma men har ändå en sjusittsig, vi har en Hyundai trajet och den är så sköön
    ahaaa får man plats med ngt i bagaget??
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-14 23:59:21 följande:
    Har "bara" 3 barn och vi har en Citroên C8. Toppen bra, inget att klaga på alls! T.o.m mina föräldrar köpte en 7-sitsig för att kunna åka med alla barnbarn , en Peugeot 807, den är i stort sett identisk med våran!
    ahh tusen tack för alla tips :)
  • Emmsan
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-15 16:26:29 följande:
    Ska man ta 122 i Molos vinterjacka till E som är runt 114 cm? Hon hade som sagt PoPs skidjacka i den storleken i vintras och när jag nu mätte den jackan och jämförde med måtten på Molo som jag fått så är alla mått likadana. Skillnaden är ju att ärmarna inte går att dra åt på Molo...
    hm sitter just o funderar på samma sak men herman är 119 o hans 122 sitter bra i kroppen men precis i ärmen... jag har två sprillans nya rainbow jackor här hemma från förra året som sitter preciiis i ärmarna så ska jag sälja dem o köpa årets rainbow i stl större ( inte lika fina i färgen dock tycker jag) vad tror ni man kan få för en ny jacka???
  • Emmsan
    Morty skrev 2009-08-15 17:36:29 följande:
    Ja du, det är jättesvårt. Du har inte möjlighet att ta med dig honom till affären och prova en i 128. Bara för att se om det är någon skillnad. Jag har ju inte haft Molos jackor innan, men shoppade en 128 orange på salgen och den känns större än årets som vi köpt. Den orange tror jag är från 2007 tror jag Butte sa.
    mm de är större i stl de från 07.. hm ja man kanske skulle ta sej en tur till veras hus snart bläää vill egentligen inte ;) ingen som har både årets o frra årets o vet hur de är i stl??
  • Emmsan
    Love Isac skrev 2009-08-15 18:04:46 följande:
    Jag vet att det är OT men jag måste fråga...Ns,höstkollektion...e det någon som vet hur byxorna kommer att se ut på ett ungefär??
    åhhh det kommer choklaaaaadbruna vet jag iallafall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14