-
Morty skrev 2009-07-10 13:51:05 följande:haha du har 114!! Du klår mig!!
-
bara jag som tyckte det var lite roligt o kunna kolla så
-
haha tror nog du är värstRååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 13:53:15 följande:Oj då hoppsan hejsan så de kan gå!!
På 3 dagar liksom, och dagen är inte slut än så du ligegr på ett snitt på 10sidor/100 inlägg per dag bara i denna tråden!! WOW jag är impressed
-
Godkväll
Maia sover redanHelt slutkörd däckade hon och kusinerna nu. Jag fick givetvis ligga hos dom en stund vilket gjorde att jag nu också är jättetrött o inte orkar städa. Här ser ut som ett bombnedslag efter deras framfart hela dagen...
Är väldigt orolig för Maia...hon har varit gnällig hela veckan och även nu idag emellanåt har man märkt att hon mår inte bra. Hon har inte bajsat sen i Lördags...jag har gett henne 2 doser Movicol idag (hon har fått varje dag sen i tisdags...) och satt på henne en blöja ifall det är så att hon kanske inte vill gå på toaletten o bajsa utan hellre göra det i blöjan. Jag ger henne helgen på sig...kommer det inte ut eller om hon blir sämre eller får feber så får det bli barnakuten och lavemanghelvetet igen. VILL INTE!! Då kommer hon säkert gå tillbaka till blöja igen och bli jätterädd för toaletten igen...åhhhhhh *SUCK*
Sorry...behövde skriva av mig lite...shoppas det något???
-
Godmorgon...är såååå trött idag efter att ha brottats med 3 ungar i sängen hela natten, här ligger man i en stor dubbelsäng men vi 4 låg på knappt halva, för alla tre skulle självklart ligga så nära mig som möjligt!! De bråkade i evigheter om vilka som skulle ligga bredvid mig så till slut fick jag lägga mig på rygg med Maia på magen och sen en på varje sida. Har inte sovit ett jävla SKIT för INGEN av dom kunde ju ligga ett dugg stilla heller!!! *suck*
Jag börjar förstå avrför min syster klagar på sömnbrist...
-
De är 6 och 8. Tur att 9-åringen inte var med. Hon kan inte heller sova i egen säng *suck* de är mörkrädda gosegrisar allihopa.snigelina skrev 2009-07-11 09:22:11 följande:Men ooooj, vilken natt Hur gamla är de andra tjejerna? Stackars dig som inte kunde sova nåt, och så ska du orka hela helgen också.. Du får slänga ut ungarna med F så du får sova lite sen
Syrran sa att det är bra att jag får smaka på livet som 3-barnsmamma ett tagSå väntar jag säkert ännu längre med trean
De vill inte vara med F...de är lite rädda för honom och maia är så mammig såd et blir bara skrik och gnäll om jag tar mig en tupplur.
Nu ska vi åka till barnens lekland så de får leka av sig lite. -
Godkväll tjejer. Kikar in lite snabbt bara. har fått 3 små flickor att somna nu. Ska snart gå o sova själv om jag kan, Maia sover så oroligt. Fortfarande inget bajs
Jag tog en liten medicinspruta idag och fyllde först med lite olja och sprutade upp och sen ljummet vatten...för o se om det skulle hjälpa lite, men inte ett skit, det bara rann rätt ut för det kom inte ens förbi den stenhårda klumpen jag kände där inne. Åh vet inte om jag pallar vänta tills måndag...men att sitta på akuten med 3 rastlösa flickor en hel söndag har man ju inte heller lust med!
-
Har ingen...och ringer jag så blir det direkt in då hon varit inne så många gånger förut för detta. Testade klyx förra gången men funkade inte så vill inte utsätta henne för det en gång till i onödan. Åh fan helveteSmillaMilla skrev 2009-07-11 22:16:37 följande:Nej fy vad hemskt! Får du inte ge microlax?
Hon som t.o.m slutat med blöja på natten...nu blir det tillbaks till ruta ett...hon har haft blöja nästanj hela dagen och har det nu med, nämner jag toaletten så skriker hon för det gör ont säger hon...HELVETE ¤#&/()=(?()/&%¤#"!#"¤"##¤%&/(=)(/&%¤"##¤%&(/&)/=(
-
Ja jag vet och jag känner mig hemsk som drar ut på det...håller liksom i hoppet om att hon ska klara det själv, men när det gått över en vecka så känns det som hoppet är ute...hon har knappt ätit något de senaste dagarna och varit supergnällig. Det enda som gick i henne idag var favoritmaten, bläckfiskringarSmillaMilla skrev 2009-07-11 22:24:34 följande:Åhhhh fy vad jag känner igen mig i detta helvete. Klyx körde vi var tredje dag på Anton. NGET kul. Men tyvärr måste du åka in med henne. Det är farligt att ha det så där. Hon kommer att må så mycket bättre efteråt. Stor Kram till dig! Synd att man bor så långt bort ibland.
Fick i henne hela 3 stycken.
Hon har fått 2 påsar Movicol/dag sen i tisdags/onsdags (kommer inte ihåg längre när jag började ge henne...) men det är liksom det gamla som är problemet, movicolen hjälper väl bara så inte det nya blir hårt. Så risken är att hon har en jävla diarré bakom den där klumpen...åh jag hatar detta, antingen det ena eller det andra liksom känns det som. Ett litet tag bar det bra men så lite för mycket chokladmjölk några dagar så är det kört... -
Har provat allt redan då vi är vana. Om vi åker in blir det väl som sist, olja varje kväll och vattenlavemang varje morgon i en vecka minst. 2 övergrepp om dagen alltså gånger 7. Sist var hon full med blåmärken efter där vi varit tvungna att hålla fast henne...och bara vi skulle byta blöja så var hon helt livrädd och skrek för hon trodde vi skulle göra något annat.Theina skrev 2009-07-11 22:24:48 följande:fy 17, stackars maia. . det ända jag kommer på är micorlax då, men katrinplommonpure? ta tempen i rumpan? (inte för tempens skull utan för att man är där och grejjar liksom), dricka? men det är sånt du säkert redan provat om hon brukar ha sådana problem.. men vad gör de om du åker in med henne?
nej jag VILL INTE!!!! Åh vad jag önskar att ett mirakel liksom sker o hon bara klämmer ut den där klumpen inatt...men har önskat mig det varje kväll nu men nähe