Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-08 19:34:26 följande:
    Har sett några på bilder i shoppar men vill ju veta vilka som verkligen kommer och hur de ser ut irl. Tror det blir en lila för den ser underbar ut!
    Ja har åxå bara sett dem på shop bilder, men den lila ser urfin ut verkligen!! En sån vill vi nog ha
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 19:36:03 följande:
    Nä inte var du så tråkig! Gillar dig
      bra det då!! Gillar dig åxå vettu

Men jo.. Jag va sååååå trött och slut inne på Molo, fy alltså va hemskt de va.. Kunde inte tänka ens.. Nästa ska jag ladda med vitaminer o hela köret ett tag innan så man e riktigt piggelin {#lang_emotions_laughing}
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-08 19:36:38 följande:
    Ååh jag tänker också åke till salgen. Jag var där på söndagen så jag ska helt klart åka innan dess iaf.
    Salg e vääääldans rooooligt
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:39:26 följande:
    Ja, fast killsidan var inte så kul i våras och med vårens kollektion så bådar det inte gott. Det skulle vara för att handla gamla godbitar i småstorlekar i så fall... Vill ju verkligen åka om det passar. Men köra en liten weekend. Åka ner fredag, gå på lördag, sova kvar och äta middag ute och sen gå på söndagen och sen tåg hem Ja, den ser superfin ut. Är bara osäker på om det är puffärmar? Tror inte Noel blir så fin i det.
    Å jag e på en weekend om man hinner planera Skulle va kalasmysigt ju!!

Hmm.. Är det puff på den? näää.. de tror jag inte faktiskt.. Jämför med tex pippifågeltröjan på babyflick..
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 19:41:01 följande:
    Vilka e de mer än cillen, llm och mysgrodan som har nya molo!? Jag letar febrilt för att stilla mitt shoppingbegär!
    annorlundasmå
    toddler
    matadorkids
    ajabaja
    est
    busochrackartyg
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:44:06 följande:
    annorlundasmåtoddlermatadorkidsajabajaestbusochrackartyg
    babyshop
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-07-08 19:40:19 följande:
    Puffar lite för min fråga som snabbt kommer komma bort i den här takten som ni skriver och undrar också hur ni upplever molos softshell?
    Vi har dem och tycker de är normala.. Gummistövlarna alltså
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-07-08 19:45:16 följande:
    Och så undrar jag hur höstens babybyxor är i storlek? Ska man satsa på 86 el 92 tror ni till sonen som är ca 82-83 lång? Regnbågen tänker jag på. Någon som har byxor från hösten?
    har bara muddbyxor från hösten.. å dom är väldans stora
  • RååSa BuBBlan

Å fick hem en liten Bubbla för en stund sen... gud så jag saknat!! {#lang_emotions_heart}

Helle skrev 2009-07-08 19:48:36 följande:
    Tack! Så du skulle tro 86 då? Vad har Ida och hur lång är hon nu?
    Ida är strax under 90 cm och har 92 i dem finns gott om växtutrymme på dem..
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:55:19 följande:
    Ja, han hade hällt vatten över sig precis innan. Denna är lite ljusare än Ida T OK Nackdelen är ju att man alltid får veta så sent ju. Fast vet man ungefär kan man ju se vilka hotell som finns. Och tåg blir ju ungefär vad jag betalade sist.Kollade nu med en annan tröja från Molo där det ser ut att vara en knapp baktill och den har puffärmar. Denna ser faktiskt inte ut att ha. Men jag kan ju inte bara köpa en och betala massa frakt ju...
    Köp mera då

Tror helt säkert att den prickiga inte har puff!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14