Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-08 14:55:08 följande:
    Åh godingen Gillar med prickarna, särskilt den grå med vita prickar.
    A den grå e bra himla fin!!! Skulle jag hitta en sån helt ny skulle jag ha svårt att stå emot oavsett storlek {#lang_emotions_heart}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-08 14:57:27 följande:
    Jaaa. hahah o med massor med hår hihi. Nää ärligt en liten skatt!
    Får se om denna Bubbla får hår eller om hon kör som pappa sin {#lang_emotions_dreamer} Bekvämt o lättskött iofs
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-08 14:57:50 följande:
    Men då borde du gilla den grå kjolen med vita prickar som finns på pop nu. Den är fin....gå och kolla! Finns i klänning till de små! Håret kommer alldeles säkert. Mina två yngsta har varit superhåriga från födseln men mina tidigare barn var inte alls så hårfagra.
    Å finns de e sån där!! Måste gå å kika

Ja de kommer säkert... Hoppas före skolstart bara
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:00:50 följande:
    haha här är isabel i samma prickar och inte ens två år. vilken skillnad i hårväxt ida får hår när hon blir 3 ska du se
    Men gud den där bilden minns jag!!!  Va liiiiiten Isabel {#lang_emotions_heart}  *underbara unge*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-07-08 15:02:10 följande:
    Det kommer Såhär såg August ut när han var nästan precis 4 år, aldrig klippt och med bara lite fjun på huvudet bara några månader senare hade det växt till sig lite i alla fall, och vi har fått börja klippa honomMen han var näst intill kal på huvudet fram tills han var 3,5 år
    Å va söööööt!!!! {#lang_emotions_heart}  Lite Bubbla stajl på hans frissa där
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:03:52 följande:
    haha sötis jag tycker att det är så kul att det är så olika .. isabel har en kompis som är 1år äldre och kompisen har tuuunt fjunit hår och jättekort och så kommer lilla isabel med sitt hår ser kul ut när dom leker
    Å Isabel har verkligen såååå fint hår tycker jag!! Ser så där härligt tjockt ut och så fint!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:04:32 följande:
    haha sötnosen se hon fick ju hår till slut
    Ja det där va förra sommarn när hon provade E:s kompis peruk, å de va verkligen jättekul tyckte hon
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:05:50 följande:
    dom prickarna är en av de finaste som gjorts har dom i tunika, leggings och knickers nu. tröttnar aldrig!
    Mmmm.. såååå fina!!! Å du har bunkrat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14