Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-07-13 00:12:51 följande:
    Vad roligt när det blir så uppskattat
    Ja verkligen!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-13 00:14:07 följande:
    Ja exakt, det går ju att sälja sen annars Är lite skillnad på Jonna och Nora, där kan man nästan lägga det direkt i Noras garderob när Jonna vuxit ur Hade lagt undan ett par caprijeans som var för små för J och de hittade N idag. De var lite stora i midjan, för N är en spinkis, men med skärp blev det ju toppen Hade tänkt ta dem till förrådet egentligen *s*
    Vad bra med såna fynd att stoppa direkt i nästa garderob.
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:14:19 följande:
    jaa gör det ja eller hur GUD vad kul att presenterna var uppskattade! jag hade blivit galet glad för så fina presenter
    Ja alltså, molo blir ju oftast uppskattat även om man inte känner till det. Men om de man ger till verkligen VET vad det är de får upskattas det oftast ännu mer.
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-13 00:16:52 följande:
    Jaa, en Norge-body liksom.. som jag drömt om sen Stella var liten.. buhuuuu..
    Jag var bara tvungen att köpa den! Har inte hittat nån i rätt stl till E så det fick bli en till lillkusinen.
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:17:59 följande:
    Butte- jag vill oxå ha GB inlägg ! Annars får jag smyga in till Ronya..
    Välkommen att kika!
    snigelina skrev 2009-07-13 00:18:40 följande:
    äsch, smyg in till ronya du bara, det gjorde jag utan att be om lov
    Det gjorde du rätt i.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:28:28 följande:
    smyger lite i kulisserna idag.. inte redigt på humör..
    Inte? Varför?
  • lillronya
    isako skrev 2009-07-13 00:33:47 följande:
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU!Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Du menar "grabbiga" kläder i "flickiga" färger? Eller är vad för kl'der vill du ha?
    Tänkte att hummels rosa, röda o lila kläder kunde vaea nåt? 
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-07-13 00:36:40 följande:
    Du menar "grabbiga" kläder i "flickiga" färger? Eller är vad för kl'der vill du ha?Tänkte att hummels rosa, röda o lila kläder kunde vaea nåt? 
    Ursäkta att jag skriver så kass. Emilio sitter här o är trött.
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-13 00:38:46 följande:
    Sen tror jag mer på att stärka Isak än att försöka få honom att "gömma sin stil". Har en kompis son som är ett år äldre än Isak och han gillar också lila, rosa, Hello Kitty osv och kommer ha det även i skolan. Han är så stark i sin tro på sig själv och att han har fina kläder på sig, så ingen kan trampa på honom liksom..
    Å jag ville skriva det du skrev, men kunde inte formulera mej. Håller med.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:39:12 följande:
    smågryn har inte hört av sig, nä.. men har iofs glömt att messa henne Åkte till Båstad med kidsen, spelade minigolf, badade i havet o hade vattenkrig med två vattenslangar Nä inte på humör för att jag är lite lessen, det kommer oftast nu när barnen lagt sig. Har förlorat en kollega som även var en god vän.
    Men vännen då! Kramar en massa.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 11:52:13 följande:
    Blodprovtagningen gick rätt åt helvete här Gick inte alls...hon var inte medgörlig för 5 öre så de ska komma tillbaka senare o ge henne lugnande och sen försöka igen. Åhh jag förstår henne...hon skriker så fort en sköterska eller läkare kommer in i rummet nu efter allt de gjort mot henne.Nu har jag iaf fått laptopen o dongeln hit så jag kan fördriva tiden lite Man blir ju verkligen uttråkad...men efter de tagit proverna o Maia sovit en liten stund så ska vi sticka ut till wämöparken en stund tänkte jag...innan det är dags för kvällens lavemang. Lite roligt måste hon ju få ha också. Hon är ändå ovanligt lugn...inte alls sitt vanliga stirriga rastlösa jag...istället sitter hon lugnt framför tvn eller pusslar lite eller hoppar lite på studsmattan i lekrummet. Jag är såååå shoppingsugen...vill köpa något fint till stackars lilla sjuklingen, tips på vad hon ska få??? Behöver inte vara kläder
    Kikar in en snabbis...

En jul köpte jag en paket med nån sorts magneter som går att bygga ihop på olika sätt. Det sysselsatte mina barn lääääänge.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14