Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Åh, är lite glad nu. Har precis fixat så Ella får ett par hallonröda lurvfleecebyxor, ska bara in i butiken imorgon och hämta dem

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 12:55:32 följande:
    tjejer är det någon som har en 8 åring??? vad har man för stl ca då och vågar man ens köpa en lurv till en 8 åring eller dom gillar inte det alls?
    Har ingen 8-åring, men en snart 10-åring som älskar sin lurv!!
    Så absolut kan de gilla det
    hmm, min 10-åring är nog ungefär i en 8-årings storlek och hon har 128 i sin lurv, hon är ca 130 cm lång
  • Busbellan
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 13:07:05 följande:
    aaa okej..funkar nova star jeans där med..funderar på om jag ska försöka fynda sådan till honom på mässan i helgen.
    Japp, NS är hennes favoritjeans. Hon gillar egentligen inte jeans, men NS använder hon gärna
    Nora är som sagt 130 cm lång och väldigt smal, hon kan ha 122 i NS
  • Busbellan
    melizza skrev 2009-09-29 13:33:44 följande:
    min dotter på 9 år har en grå lurv med cerise kantband och i strl 140....hon är ca 134 cm lång och väger ca 30 kg
    Måste göra endel på storleken hur mycket man väger också kanske. Min 10-åring är ju ca 130 cm lång, men väger bara ca 20 kg
  • Busbellan

Gokväll tjejer, känns som jag är här alldeles för lite nu för tiden

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-09-30 20:04:58 följande:
    Söta barn i bt! Fint det var med småfolk o katvig på ella.
    Tack
    Ja, det blev ganska bra ihop och idag var det ju så kallt så man kunde ha dubbla tröjor på

förstår nu förresten att du tyckte lurvbyxorna var lite tighta, strl. 92 satt ju åt ganska tight på Ella och hon är inte särskilt bred
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14