Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

zuperduperme skrev 2009-10-02 11:06:12 följande:
    gud va fina saker. tack för hjälpen
    Kan tänka mig att den lila med gröna blommor är klockren till den lila lurven
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    solouniko skrev 2009-10-02 11:21:22 följande:
    Just ja! Det gick jättebra, höfterna såg helt normala ut så hennes tid i skena verkar vara över Tjohoo! Nästa och sista återbesöket är när hon är 1 år. Men det är bara rutin och läkaren tvivlade starkt på att hon kommer ha problem då Tack för att du frågar!
    Vad härligt att höra!!
  • Busbellan

Nån som har tips på en fin lite tjockare mössa med färgerna gult och rosa/ceriset?

• Busbellan
    melizza skrev 2009-10-02 12:12:30 följande:
    är det nån som nyligen varit på ullared och vet om detta är nåt därifrån...www.tradera.com/Regnstall-galonstall-helt-nya...vill ha ett nytt regnställ till dagis och vill inte ha ida t för det är lite för dyrt för att ha på dagis och dessutom var jag lite besviken på deras kvalitet....vi har en med flodhästarna på och Stella var blöt om knäna när hon hade krypit med dem på
    Jag såg det inte när jag var där i helgen, men sånt kan ju variera från dag till dag där
  • Busbellan

Vad fin Maia var i BT!! Och vad mycket snyggare jackan blev när man vek upp mudden, det tänkte jag inte ens på

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:18:01 följande:
    kolla bt
    Tänkte precis gå in och skriva att ni skulle glömma min mössfråga
    Jag har ju lurvrånisen med pussel på väg hem
    Perfekt ihop ju!!
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:21:00 följande:
    Tror det är meningen att man ska kunna göra så väl? Satt iaf som en smäck då
    Ja, det är det säkert, bara jag som inte tänkte så långt
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:35:28 följande:
    nja kantbanden på den är ju liksom sådär laxrosaorange inte cerise alls...så jag tycker nog du ska köpa den rosa med gula kantband också Jag köpte Maias på lillamirakel.
    Har faktiskt redan varit inne och gjort det
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 13:17:21 följande:
    Med de rosa lurvbyxorna till kommer det bli SÅ fint Här har vi t.o.m gula vinterstövlar till det så jag är verkligen matchningsfreak Nu måste jag bara hitta gula vantar också så är hela outfiten komplett Rosa lurvbyxor med gula kantband, Rosa fleecejacka med gula vantfickor och kantband, Rosa lurvmössa med gula kantband, Rosa Hummelduffel med gula detaljer, Gula Hummelbyxor och sen gula vinterskor finns här nu
    Låter underbart

Ja, ett par gula vantar får vi nog ta och leta upp också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14