Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pimm skrev 2009-10-05 20:34:40 följande:
    Hjälp mej, vad heter en sådan heldress utan ärmar som Småfolk har, den i frotté?
    jumpsuit är det inte det?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Stormis skrev 2009-10-05 20:30:27 följande:
    God kväll!Äntligen har jag fått tag i en. MIn första knapptröja. Hoppas nu bara att den inte är fööör stor för min lilla 86'a. Men allt annat i detta print är ju ganska litet www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=9942...(kanske inte bästa salguppladdningen, kanske bäst att ta en säljvända på T ).
    Åh, fiiiina tröjan!!
  • Busbellan

God morgon!!
    Hamnade här fast jag egentligen har massvis med litteratur att läsa till på torsdag, men det är så trista böcker så jag ORKAR inte

• Busbellan
    Preggi skrev 2009-10-06 08:45:35 följande:
    Godmorgon i tråden,Jag är också hemma med sjukis idag. Hoppas att P blir frisk för imorgon är det fotografering. Jag har fortfarande inte bestämt mig vad de ska ha... Beslutsångest..
    Åh, jag är i samma sits, men barnen ska fotas på torsdag, tror jag ska slänga in lite bilder i BT så får ni hjälpa mig att välja
  • Busbellan
    Preggi skrev 2009-10-06 08:51:52 följande:
    Det är ju så himla svårt att välja.. Skönt att höra att fler har beslutsångest... Vi kommer att få både färg och svartvita bilder så det är ett mkt svårt val.. och viktigt val.. Har du mkt du väljer mellan?
    Tja, en 4 outfits är det nog jag velar mellan i alla fall, du då?
  • Busbellan
    Preggi skrev 2009-10-06 08:51:52 följande:
    Det är ju så himla svårt att välja.. Skönt att höra att fler har beslutsångest... Vi kommer att få både färg och svartvita bilder så det är ett mkt svårt val.. och viktigt val.. Har du mkt du väljer mellan?
    Är det riktiga fotografkort ni ska ta? I så fall är ju valet ännu värre, vi ska ju "bara" ta dagiskort
  • Busbellan
    Preggi skrev 2009-10-06 09:13:43 följande:
    Jättefina bilder i BT. Jag hade nog valt de svartvita stjärnorna. Jag gillar skarpa mönster på bild men jag förstår att du har svårt att välja för alla var jättefina!
    Ja, det är fint med skarpa kontraster. Vi får ju med hem svart/vita bilder och skulle jag ha något sånt foto så hade jag lätt valt svartvitt, men vi kommer antagligen bara köpa färgbilder
  • Busbellan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-06 09:17:52 följande:
    BUSBELLAN Jag hade valt pussel kombinationen eller rosa/rosa tröjan med lila stars muddarna.
    Men, åh kan ni inte vara eniga

Hittills har jag faktiskt lutat åt rosa/rosa tröja och stsrsbyxor, men nu blev det ju inte mycket lättare
  • Busbellan

Preggi: Jag tycker du ska ta de kortärmade outfitsen, det är jättefint på kort!!

• Busbellan
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-06 09:30:09 följande:
    Men jag tycker verkligen att winterblossom-färgerna var jättefina på din dotter och tror att det skulle bli otroligt fina kort av det! Men det är ju bara min åsikt! Som sagt, jag röstar starkt på winterblossom!
    Måste gå pch tvätta lite för jag tror den tunikan ligger i tvättkorgen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14