Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kristyr skrev 2009-07-19 16:40:15 följande:
    åh
    LIAM
  • ängeln83

Morning girls.

Vaknade kl 7 o kunde inte somna om, så kul när man har semester...noooot.
    Övriga familjen sover fortfarande så det är iaf lugnt o skönt här hemma.

Igår köpte vi en husvagn , så när vädret blir bättre drar vi nog iväg igen, myyyysigt.
    Idag blir det en tur till Jkpg, handla lite grejs till husvagnen och kika efter ny vagn, Buggan retade gallfeber på oss hela semestern

LIAM
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-07-20 07:49:41 följande:
    haha nää säg inte så om buggan  du kan väl inboxa mig om du ska sälja tillbehör?  allt bra annars?  husvagn låter super kul
    Ha ha, jooooo, herregud så vi svurit över den vagnen under veckan, o varenda gång sa gubben: Så fort vi kommer hem igen så lägger du ut skiten på blocket

Jodå, allt är bra, lite deppig över vädret bara, men nu ser solen ut att kika fram igen.
    Allt bra med er?
    LIAM
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-07-20 07:54:56 följande:
    jodå väder depp här med
    Hoppas verkligen vi får lite sol och värme snart igen, just nu känns det mest som höst.
    JuliaochNelly skrev 2009-07-20 07:58:16 följande:
    gaa någon som har koll på nova sstar ? funderar på svettis shorts till viggo men vad tar man 86 eller 92?
    Vilka är swettis shortsen?
    LIAM
  • ängeln83

Nån som vet hur mycket extra det kostar att skicka paket till Finland?

LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 08:09:19 följande:
    Vad skulle det kosta inom Sverige?
    12 kr.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 08:10:45 följande:
    Då kostar det 22kr
    Ah, tack
    Är det några andra frimärken då?
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 08:10:09 följande:
    God morgon förresten Äntligen hemma igen i Fbg- sååå skönt!
    O morning ja
    Välkommen hem, vart har ni varit?
    Vi kom hem från Fbg i lördags vi.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 08:17:10 följande:
    Vanliga frimärken och en blå klisterlapp som du kan be om när du köper frimärken Vi har varit borta i lite mer än en vecka, både i Småland och så en vecka uppe i Söderhamn. Det var mindre roligt som höggravid att flänga runt samt att Max har varit sjuk till och från Det blir såå svettigt när ens barn fyller någon annans brickbord till bredden med spya Hur hade ni det här i Fbg?
    Nej men fyyy, vilken osis att han var sjuk, lät ju mindre trevligt det där. Hoppas det ordnar upp sej nu när ni är hemma igen.

Vi hade det super bra verkligen, tur med vädret hade vi ju också så det blev en del sol o bad, o typ 5 glassar varje dag
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 08:24:20 följande:
    Och då var det ändå den mildaste upplevelsen som hans lilla mage bjöd på under denna veckan Falkenberg är härligt när det är fint väder, vad skönt att ni lyckades pricka så bra Gällande frimärken så finns det 11 kronors frimärken att köpa så att du inte frankerar med 4 stycken 6 kronors..
    Usch o fy, dåliga magar är verkligen inget kul. Hur mår han nu då?

Jaaa, verkligen super härligt, o jag som älskar havet njöt för fullt varenda dag
    Fast gubben muttrade över alla väg guppen i rondellerna

Aha, tur att du sa det Får ta en tur till posten sen så fixar dom nog det.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-20 08:53:27 följande:
    Jahapp då dödade man tråden Går och duschar istället.
    Neherrååå, jag är här
    Fastnade lite på T bara.

Låter som ni haft det trevligt på landet.
    Jag gick också i dansk butiker men kom ut med tomma händer, gubben trodde jag gått o blivit sjuk
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14