Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-23 16:05:19 följande:
    *gör ett nytt försök* Hej!! Hur är det med er? Jag håller faktisgt med dig om buggan, tycker också den känns "billig" *duckar för äggkastningen*
    Jorååå, det är helt ok med oss, förutom tråkigt väder o världens livligaste bebis i magen som snart sparkar sönder mej

Mmh, jag antar att jag blivit bortskämd med Emmaljunga, för det känns verkligen som kvalite, Buggan känns lite som en sån där 199 kronors vagn *duckar ja meee*
    LIAM
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-23 16:06:52 följande:
    Vart kan man kika på den? Måste ha en ny till Oliwer men har noll koll på nya modeller
    Den finns på Emmaljungas hemsida, hade tänkt köpa en lime eller orange men kom hem med en dark grey, så himlans fin är den.

O jag rekommenderar den verkligen.
    LIAM
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 16:07:13 följande:
    Jag köpte ju en svart/rosa av Ronya... Pappan där tyckte inte att E skulle ha en rosa vagn   å vi trivs såååå bra med den. Men sen såg sambon i detta hushållet att den nya va mycke mer "stajlad"  de e tydligen oxå viktigt.... så nu funderar jag på att kanske...eller inte... eller jo... eller.....!?  
    JOOOOOOOO, klart du ska
    I denna färgen ju
    www.blocket.se/alvsborg/Emmaljunga_Scooter_2_0_Candy_Pink_22510663.htm&w=3

Den är helt klart mkt snyggare nu med dom andra däcken, tyg varukorgen och stänkskydden på hjulen.
    LIAM
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 16:13:31 följande:
    E där tyg varukorg!? De va de enda som va sönder på CCn vi hade så va de tyget på undersidan i varukorgen, inte alls gjort för terräng ju!
    Jopp, fast jag tycker det är mkt bättre, o så är den ju större än tidigare, jag gillade inte alls "gamla" varukorgen då allt som låg där i blev skitigt. 

Våran korg på CC:n har bara några små hål under, men det spelar ju egentligen ingen roll.
    LIAM
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-23 16:13:17 följande:
    Ja fy här slutar det aldrig regna verkar det som, men men då slipper man iaf ångest för att man är instängd på jobbet Värre för er som har semester i detta väder *trist* Nämen är h*n inte snäll mot mamsen? Du får försöka trösta dig med h*n bara talar om att h*n trivs och mår bra OjOj vad vuxen jag låter - minns hur hemskt det var *ajaj* När beräknas mini kika ut?
    Näääh, suck för detta regnande, det känns verkligen som hösten kommit nu, o mörkt är det också.

Naeh, inte snäll alls Liam var också livlig i magen men inte såhär, det bonkar o bankar dygnet runt. Men det är ju mysigt också.
    Är beräknat t 11 nov, är i v 25 nu, så det är ju ett tag kvar.
    LIAM
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-23 16:18:20 följande:
    *såklart, pucko mig* Den ser helt klart ut att vara ngt för oss! Jättesnygg! MEN jag vet inte hur man ska vänja sig vid fasta hjul när man har haft svängbara i över två år
    Naeh, det är klart, fast det är ju en vanesak, o vagnen är så pass smidig att jag iaf inte saknar svängbara hjul.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-23 16:21:14 följande:
    Ja det gör ju det men de säger ju att sommaren ska komma tillbaka i augusti, hoppas verkligen de har rätt!! Tycker iof sommaren förskjuts mer och mer för varje år, nästan alltid bäst väder i aug/sept. Ååå myspys!! Men då är det ju inte alls särskilt långt kvar !!! *spännande* Börjar Liam förstå vad som komma skall?
    Det får vi hoppas, o det brukar ju faktiskt vara så, juli är nästan den månaden med sämst väder, himla puckade semester tider man har Får väl trösta mej med att jag har 2 helt lediga somrar framför mej.

Naeh, egentligen inte, tiden går verkligen snabbt, o Liam föddes ju i v.35, alltså om 10 veckor , får väl se hur länge denna busen stannar.
    Njaaa, han pekar på magen och säger bebis men jag tror inte han förstår egentligen.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-23 16:39:27 följande:
    Jaha..vad ska ni andra med plus välja för tidningsprenumeration då?
    Öhh, jaadu, där var ju ingen tidning som lockade mej precis{#lang_emotions_undecided}
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-23 17:13:41 följande:
    He he- nä jag var väl inte så värst lockad heller..Får väl ta korsord och ge till mormor eller nått
    Ha ha, precis min tanke
    LIAM
  • ängeln83

Morning flickor.

Tråk väder även idag Det känns verkligen som hösten kommit nu, undrar om vi kommer använda alla fina shorts o linnen någe mer?

Idag får det bli en shopping tur, måste köpa en massa grejs till husvagnen.

LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-24 09:18:43 följande:
    Håller med om tråkväder. Har snart slut på ideer för såna här dagar nu.
    Jaa, jag känner detsamma, börjar bli trött på att åka och shoppa nu
    Det finns inget här att göra om det är dåligt väder.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14