• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-07-23 15:44:42 följande:
    Hallå girls.Fyyy vilket skit väder det är idag, synd att slösa upp semester dagarna när det ska vara såhär, hade lika gärna kunnat stå på jobbet ju. Här hemma pågår vagn tvättning just nu, har precis förberett CC:n till bebis vagn och tvättat klart Buggan som ska ut på annons.Tycker minsann jag är värd lite shopping en tråk dag som denna.
    Vad är CC för nån vagn?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-23 15:52:31 följande:
    Emmaljunga City cross Köpte den när Liam föddes, har använt den som promenad vagn nu men vi köpte just en Scooter så CC:n kommer nog inte användas förens bebisen kommer.
    Ahhh.
    Men du gillade i Buggan, varför?
    Jag som älskar vår och kommer nog aldrig kunna sälja vår
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-23 16:00:41 följande:
    Varför jag inte gillade Buggan?Jadu...listan kan göras lång Jag tycker den funkar kanon som shopping vagn men inte till promenader eller att gå i lite mer terräng med. Sen tycker jag den är vinglig, jobbig att ta sej upp för trottoarer med. Jag tycker helt klart att den inte är värd sina pengar, tycker faktiskt det känns som en riktig lågpris vagn när man går med den, o nu har dessutom handtaget börjat glida också. Verkar vara en vagn som man antingen älskar eller hatar Jag älskar utseendet men inte mer än så.
    Oj det var intel ite du inte gillade
    Förstår om du vill sälja den då.

Själv är jag lite avis på er som får köra vagn ett tag till, M vill knappt åka vagn längre så vi använder i stor sett bara en praplyis som kostade typ 200.
  • jompa

Hej hej tjejer.

Så fina bilder i BT som vanligt. Och jag får hålla med alla andra om Hilda, så söööt {#lang_emotions_heart} 

• jompa

Verkar som att alla ska ha Molo overall, bra för mig för då behöver jag inte kasta mig på mina MAT när de dyker upp

• jompa
    mortillsju skrev 2009-07-23 19:58:11 följande:
    Jo då. Eftersom jag inte får fatt i nån rååååsa från Molo så köper jag nog en råsa MAT.....
    Ahhh men det är ok, jag vill nog inte ha rosa
    Buttelina skrev 2009-07-23 19:57:56 följande:
    jompa UNDERBARA barn du har sicken liten buslisa
    tack vännen {#lang_emotions_kiss}, ja du hon är en riktig liten trollunge.
  • jompa
    Morty skrev 2009-07-23 20:01:38 följande:
    jompa, man ser all bus i ögonen på dem båda två.
    Hahaha.
    H I L L A skrev 2009-07-23 20:01:38 följande:
    jompa -- Söta barnen i bt
    Tack tack
  • jompa
    Smultronhjärta skrev 2009-07-23 20:05:39 följande:
    Nej jag ska inte köpa någon Molo tror jag..vi råkar ha tillräckligt med overallerSöta barn i bt!  Orange miniapple är såå fin-en av mina absoluta favvosar(har ju 5 suits i växalådan)
    Ja jag tyckte jag såg några guldkorn i ditt galleri.
    Älskar deras gamla miniapple. Den bruna är ju såå fin och denna oranga är superfin. Hade sån tur när jag hittade denna tröja helt ny på T. Det händer inte ofta det inte.
  • jompa

God morgon i regnet
    Nu får det vara nog tycker jag, vill ju ha sol sol sol.

• jompa
    maugu skrev 2009-07-24 08:40:01 följande:
    Välkommen hit..Igår var det supermysigt-NOT-36 grader ute,vindstilla,svettigt och usch..Inte roligt..Idag är det svalt-30 är lovat..är spyless värmen..speciellt när man har två småpluttar..Skicka regnet hit så blåser jag värmen  till er
    Ja gärna vi kan väl gå halv vägen var, skulle vilja ha växlande molnighet och 25 grader. Det är det perfekta semestervädret.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14