Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Quiet thoughts skrev 2009-07-20 23:09:01 följande:

Kikar via. Hoppas allt är bra med er alla. Här går det upp å ned.Lova är sjuk. Vi har testat borrelia o inväntar svar. Hon har åkt in o ut på sjukhus och har ledvärk i armarna och börjat skela med ögonen.Eftersom jag inte följt tråden på ett tag vet jag inte vad som hänt och hur alla mår men jag hoppas alla mår bra och haft en skön sommar.Jag sparar shoppandet mot höstkanten Kram
    Men jösses Hoppas verkligen hon mår bättre snart och att det inte är något allvarligt! *kram*
  • Fantastiska Skatt

Goddagens

Här verkar det väldans lugnt *behöver underhållas ju*

• Fantastiska Skatt

Busbellan --- Sötisarna i BT!! Vet inte vad det är med de där knickersen egentligen, Oliwer gör likadant så blir han skogstokig när de inte räcker ända ner till fossingarna

• Fantastiska Skatt

Jes sica skrev 2009-07-21 16:04:39 följande:

Nån som köpt nån av molos tunikor nu i höst? Fyunderar hur de är storleksmässigt ska bestälal regnbåde och lila stars till Linns nu.
    nämen hej , bytt igen? *blir förvirrad*
    Busbellan skrev 2009-07-21 16:02:08 följande:
    Tack Japp, samma här, August sliter och drar, allt för att få dem till långbyxor Men de är som snyggast när de sitter med lite puff. Det funkar på Ella i alla fall
    Ja då är de jättefina, men de finns ngn som har invändningar
  • Fantastiska Skatt

Jes sica skrev 2009-07-21 16:10:42 följande:

Skatten: haha ja alltså vår dator blev helt knäpp av när jag vart inne på fl vet inte varför men att hålla mig därifrån när jag hade sidan kvar var rätt omöjligt därför avslutade jag nu verkar iaf knäppdatorn funka bättre
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-21 20:51:09 följande:
    HAllåååååååååååååå var blev ni av, allihopa? JAg har ju trååååkigt!
    Jag e här
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-21 20:52:10 följande:
    Hej hej tjejerSer att många verkar vara inne på Molos vinterkläder. Själv väntar jag spänt på att MAT ska komma med sina höstkläder, både de vanliga och ytterkläderna.
    Hej Allt väl? Du, dom e superfina!
  • Fantastiska Skatt
    mortillsju skrev 2009-07-21 20:54:34 följande:
    Jag har oxå trist. S vill inte sova, nåt här hemma piper och jag fattar inte vad....och jag vet inte vad jag ska hitta på *surar*
    Oj da, frustrerande
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-21 20:55:08 följande:
    Åhhhh tell me more Längtar massor efter deras kläder ju. älskar.
    Hmm jag vet inte hur mycket man vågar/får säga *ser mig omkring*
    Men de är jättefina, både vanliga kollektionen och ytterkläderna! (tycker jag!)
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-21 20:57:53 följande:
    Japp lite av en favorit är de Är en ganska så trist och neutral människa liksom
    haha dummer då! Inte är du väl trist inte!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14