Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Preggi skrev 2009-07-27 20:33:40 följande:
    Godkväll tjejer! länge sen jag tittade in. Hur har ni haft det?Något kul jag missat? Imorgon bär det av till landet igen så idag är min chans att shoppa.. Frågan är bara vad?
    hej gumman!

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 20:30:02 följande:
    Hej sötis Allt bra med Skatt o päron?
    Hej sötis!! Jorå, finfin här! Skatt tuppade nyss av här i soffan till småhysteriska Bengtzing (stavas?)
    Ska ner till sjukan imorgon och börja utredningen med hans allergier och astma, skönt! Hoppas det verkar ok bara...

Hur är det med er? Tjurig Bubblis pappa idag??
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 20:56:27 följande:
    nä nä, per alias såklart För att göra det enklare för mig så kan väl ni som är med fylla på listan med barnens namn:MaiaIdaBus (eller ska jag skriva Rebecka?)FeliciaMelker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )MiloTaraIsabelle & Alexanderja fyll på...jag kommer inte på alla just nu...
    Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-07-28 22:08:44 följande:
    Visst är den bilden störtskön
    Underbara go unge!!
  • Fantastiska Skatt

Goddagens !
    Smiter in och hoppas på lite underhållning så jag håller mig vaken Seeg eftermiddag!!

Händer ngt kul?

jojoa75 skrev 2009-07-29 17:02:42 följande:
    Hej alla! Tillbaka från några mysiga dagar på Legoland.. Såg er diskussion ang vad de har för kläder på sina barn i danmark och jag såg minsann en hel del småfolk, katvig, idaT (bara få), många molo och mest av allt Hummel.Såg molo softshelljacka o regnbågsanorak när det regnade en av kvällarna. Annars var det supervarmt o skönt!Fick ett sug efter småfolk tshirt med hästar... Nån som sett den i 98/104 nånstans? Kollat llm, litenpalandet och ajabaja, ingen av dom har den (åtminstone inte i den strl).Så trött så hjärnan hänger inte med Vilka ställen är det mer som har småfolk?
    Hej gums! Hade ni mysigt?! Va skönt!
    Vilken är det? *noll koll*
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2009-07-29 17:17:17 följande:
    www.ajabajakids.com/popup.asp fast i tröja Supermysigt! Det behövdes att komma hemifrån och bara vara lediga tillsammans..
    Ja jag kan tänka mig det, hoppas du mår oki nu iaf

Åå den är så härlig! Vet dock inte var den finns i rätt stl..
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-29 19:22:08 följande:
    Det låter som en mysig semester!!KAn du inte sätta en lapp till brevbäraren? Nä det var ju inte smart förresten. Bonden försökte sej på att vara stadssmart.
    JuliaochNelly skrev 2009-07-29 19:23:58 följande:
    *hehe* funderade på det med vi har ju sånda där lådor nere i porten. Eller så ber jag våra grannar kolla våran låda då dom hämtar sin post och trycka in det om det sticker ut . *usch* känns så dumt nu, är ganska dyra saker med f*n. dumma är att man inte kan ge grannen nycklen heller för det är samma som till ytterdörren.
    Men har du inte ngn granne du litar på som kan hålla koll på din låda? Om det lir fullt och sticker ut kanske h*n kan dra ur paketen och ta hand om dom till ni kommer hem?
    Jobbigt att vänta hem massa som kanske ligger i lådan flera dagar
    Hoppas ni får en superhärlig tripp!!
    jojoa75 skrev 2009-07-29 18:36:37 följande:
    fantastiska skatt: ja den är ju såå sockersöt
    Verkligen!! Skulle ju vilja ha den t Oliwer men där går nog t om min gräns För att inte tala om sambons
    Hittat ngn?
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-29 19:33:59 följande:
    Godkväll tjejer.Tillbaka efter några dagar på landet som avslutades med en tur till Kolmården idag.Hur är det här? Några lurvar som kommit?
    Hej Vad skönt det låter! Ville ju också komma iväg till Kolmården i sommar ... lilla fisen hade tyckt det var sååå skoj!!
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-29 19:49:07 följande:
    Ja det var supermysigt, ungarna älskar att titta på djur.Helt perfekt väder oxå, men oj oj va mycket folk, så det blev tyvärr inga delfiner för oss.
    synd på delfinerna men det fanns mycket annat spännande för dom kan jag tänka
    solouniko skrev 2009-07-29 19:51:11 följande:
    Hejhej tjejer! Usch, här hemma har vi haft rejält bajskalas nu ikväll. Milla bajsade över hela mig och hela sig själv när hon satt naken i mitt knä (man får väl skylla sig själv), så vi har nyss badat och nu däckade lilla damen för natten förhoppningsvis. Jag tyckte jag förtjänade att shoppa lite trots mitt shoppstopp, så det blev en suit till Millas nyfödda kompis Astid, och en lite pärlhjälmis till Milla.. Nu känns det bättre  Tänk att det krävs så lite!
    Haha ja visst är det underligt vad lite shopping kan pigga upp
  • Fantastiska Skatt

lillronya --- sötfisen i fina snickisarna! Gosan då som väljer själv så

Bubblan --- Ni verkar också haft en härlig dag på Kolmården!! Söta lilla lyckliga bubblis!

• Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-29 20:13:22 följande:

Vi hade det kanon, aningens mycket folk bara då det va kanonväder Bubblan va dock så speedad inför "alladjurenbesöket" att hon gick upp kl 05 i morse
    eh ojoj da kl 5 ?? *stackars mamman* Men tur att det blev så lyckat då!
    lillronya skrev 2009-07-29 20:14:45 följande:
    Tack!Suck... stark vilja där!Kan säga att mamman var ganska svettig idag.Först testa vagn på babyland. Men varför kolla vagnar när det fanns miljoner leksaker att titta på? Fick tvinga i ungarna i vagnen. Bra det gick att se nåt då... Sen in i klädaffärerna och provrummen. Syrrorna testade kläder medan mamman och 1 och 1 hade fullt upp att jaga busig E i provrummen och i butiken.A skulle då prova sina jeans för det fick de stora göra ju. Varför utsätter man sej för sånt här?
    Haha jaa du varför gör man det? Jag tycker det räcker med en på sådant äventyr, men jag ska nog inte sucka hör jag, förstår att du är lite svettig efteråt

Sprang i affärer igår när vi hade ett brejk från sjukan "nej mamma, inte den, den inte min HÄNG TEBAKA SA JAG JAG INTE HA DEN" "Mamma DEEEEN Ollis betala den"

änd so ån *pjhu*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14