Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nu är vi i Stockholm igen!

Har varit några dagar i Uppsala, träffat Quiet Tought Det var jättetrevligt, fika och shopping, kan det bli bättre Hon har så go humor!!!

Nu sitter jag och grunnar på vart det finns apotek som har näringsdrycker till barn i trakten av Upplands bro..Bus har ätit såååå dåligt nu i 4-5 dagar

Nu i ca 4-5 dagar har hela dagens måltider betått av 3 skedar joggi på morgonen, två gnag på en köttbulle (typ en halv köttbulle) och tre gnag på ett ägg...
    Hon dricker bra, mjölk, saft och vatten..godis har hon fått lite för att sitta still i vagnen och chips eller riskaka med smak för att få i henne lite salt..

Så imorgon ska jag ringa runt för att se vart det kan finnas näringsdrycker...nån som vet?

• Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-08-06 20:46:02 följande:
    hej hej tjejer äntligen är vildarna badade och klara....usch är på så jävla dåligt humör vi har en gård på våran baksida dvs mot våran ballkong dörr och ungarnas sovrum. Men det går f*n inte att ha öppet på kvällen. Här är inte en unge på gården på hela dagen men kl 20 blir det som ett satans rejv där bak & håller på till 23. typ 4 ungarn som låter som 1000000. FÖRLÅT men jag var tvungen att avreagera mig annars så skriker jag snart på dom
    Hej gumman!!

Försökte ringa dig igårkväll men inget svar...min bror ville spendera lite mer tid med oss nu när vi var uppe så tyvärr bidde det inte tid till nån date

Nu är jag i Upplands Bro, närmare men tråkigare ställe
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-08-06 20:54:08 följande:
    YES YES YES ....I samma stund som jag skrev kom det ut en arg finsk tant och bussade bort dom tydligen bor inte ligisterna på våran gård. och gubben är och köper godis och läsk och ska sen åka och fiska = mamma tv. kvällen artar sigEVERLOON min mb var borta men är ni kvar på lördag ? ska vi träffas där ute nånstans då?
    Japp, måndag åker vi så jag träffas gärna!!{#lang_emotions_heart} Vet du nåt bra ställe? Nån stor lekplats eller lekland eller liknande? Här ute finns tp ingenting (vad jag vet i alla fall )
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-08-06 20:56:56 följande:
    JAha! Visste inte att det finns sånt.Blev jätteglad! Sånt skulle ju Emilio ha, som inte äter nåt alls.Mmm gick ju bra! Mjölk och bär .....Hoppas att du hittar sånt till din lilla iaf!
    Bus tål i alla fall mjölk och banan...ja, choklad oxå men inte jordgubb..glad att det fanns nåt i alla fall!

Synd att det inte funkar till Emilio Men nog måste det finnas sånt till allergiker??
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-08-06 20:58:33 följande:
    Jag vet, jag har knäpp humor. (kesomannen)
    Du är ju jättekul!! Har väl oxå lite knäpp humor då{#lang_emotions_dreamer} 
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-08-06 20:58:17 följande:
    Jag kan väl kolla med gubben då han kommer hem ikväll så kan jag ringa imorgon. vill ju gärna träffas.
    Gör det, vi har inget inplanerat så vi kan hela dagen
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-08-06 21:07:49 följande:
    Skönt att hon tål det iaf.Ja det borde det ju. Har inte tänkt på sånt...
    *desperat mamman här*
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-08-06 21:14:06 följande:
    Jag blev lite smittad här.Vad jag vet har Emilio inte ätit nåt på hela dagen.Druckit lite havreoboy och en flsaka välling i morse och en nu ikväll...Så brukar hans diet se ut...Han äter när det serveras pommes, kanske.
    Välling är det väl en hel del näring i? Bus äter ju varken välling eller gröt...hon är ju superpetig i vanliga fall men så här lite har hon aldrig ätit förr

Sånt som brukade vara garantier vill hon inte ha helelr som ägg, pommes, potatismos, stuvade makaroner, köttbullar och korv...

Usch, jobbigt när de små inte vill äta
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-08-06 21:13:29 följande:
    Hahaha tur att du inte hann höra mer sen Vi var så hemska Alvin o jag då vi gick och han måste gå och pinka så vi skulle ej hunnit till nån toa men vi hittade en container där bakom och gömde oss där Hoppas din lillbus börjar mumsa lite mat snart. Hej, jo, huvudet upp o fötterna ned. vi hänger med. Imorgon är det sjukhusbesök på Åland igen, blodprover o måndag nya cellgifter och synkontroll.Ja här hinner man inte mycket mer än just sjukhus känns det som och 6 olika mediciner skall hon ha just nu, fler gånger om dagen av några.
    ja ja han var säkert inte den första ungen som haft bråttom!

Kramar om i allt det jobbiga!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14