Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

rusar in och säger godnatt

• H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 09:28:37 följande:
    Liljan är vaken o har redan fixat Bläää vad jag är ARG idag. Sambon rusade ut ur huset med svansen mellan bena...Han sätter väckarklockan supertidigt varje morgon fast han inte behöver bara för att han ska kunna trycka på snooze sådär 5-6 gånger innan han stiger upp!! Men han fattar ju verkligen inte att han stjäl ju en timme av MIN sömn när han gör så!!!!!! GAAAAAHHHH han fick sig en rejäl utskällning idag om att han saknar respekt o jag hotade med att sova i Maias rum i fortsättningen....överreagerade jag eller har jag rätt i att man inte kan bete sig så?? kanske bara är mina hormoner som gör mig lättirriterad...
    God morgon

Alltså...gör alla män så eller ?! Låter exakt som min
    Varje kväll säger jag till honom att jag inte tänker väcka honom att han får klara sig själv, men ... sen när den förbaskade klockan ringer och han inte vaknar så väcker jag ju honom ändå......vill ju inte att hela familjen ska vakna ju {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-28 09:52:25 följande:
    På tal om män som ska vakna så väkte jag mn idag så att han lagom skulle hinna till sitt jobb kl 10. BAra det att det är imorgon han jobbar. inte  idag.
    Hoppsan ! MEn då kom han ju upp i alla fall och kan dona med annat
  • H I L L A
    Morty skrev 2009-07-28 09:57:10 följande:
    Hemma hos oss ska vi upp alla samtidigt i stort sett och det snoozas för fullt av maken men ALLA sover vidare lika bra för det! Jag och barnen har någon förmåga att koppla bort den den arga väckarklockan som låter. Ja mannen också för den delen. Lite farligt ibland då det lätt blir lite stressigt där hemma på morgonen för att vi inte kommer upp. Men jag hade blivit skogstokig om resten av familjen ska sova och 1 ska upp och den bara snoozar!
    Nja här går vi inte upp samtidigt precis Maken går upp 05.45 och jag & pojkarna ca 9.30 & Hilda sover fortfarande {#lang_emotions_surprised}
    Får nog ändra sovtiderna lite sen när dagis börjar.
  • H I L L A
    Morty skrev 2009-07-28 10:06:33 följande:
    Ja det är ju lite skillnad på era tider ni går upp. Hilda verkar vara en riktig tröttis.
    Ja hon sover mycket den tösen
    snigelina skrev 2009-07-28 10:07:06 följande:
    Haha, här sover 7-åringen och 4-åringen också fortfarande tröttfisar..
    Jo men visst är det skönt att inte behöva väcka dem för dagis och annat.
    lillronya skrev 2009-07-28 10:08:26 följande:
    När går de och lägger sej på kvällen?Önskar att mina små kunde sova så länge EN gång.
    Nu på sommaren somnar de mellan kl 20-21, annars när det är dagis somnar de kl 19.
  • H I L L A
    Preggi skrev 2009-07-28 10:27:58 följande:
    Jag blir galen på macen.. Saknar min PC.. Hur lyckas man få in bilden sådär?
    Söt är hon i af
  • H I L L A

Nu har tröttisen vaknat här, så dags för frukost

• H I L L A
    Mosen08 skrev 2009-07-28 11:06:02 följande:
    Nu kanske??
    Åhhhhh {#lang_emotions_heart} Moa är såååå fin i den, sötnöten !
    Men ja kanske nästa månad Med tanke på att här ska inhandlas vinterkläder för ca 7500 kr {#lang_emotions_surprised} Och det är bara till barnen, sen ska jag och maken har varsin ny goretex jacka också {#lang_emotions_sealed} Kanske läge att börja jobba snart
  • H I L L A
    Mosen08 skrev 2009-07-28 11:18:40 följande:
    Tack  Hilda skulle också vara superfin i den ju här ska det också börja laddas höst/vinterkläder till barnen, tur jag fick ett vikariat i höst
    Ja jag skulle nog behöva ett par vikariat Men nää jag är alldels för nojjig att lämna Hilda på dagis ännu. Får passa på att vara hemma nu när vi bor billigt (men trångt).

Dags för lekparken här nu {#lang_emotions_sunny}
    CU !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14