Zvartaliljan skrev 2009-07-23 14:40:12 följande:
Maia sket inte på 11 dagar...tog 7 lavemang innan det till slut kom. Nu är det mjölkprotein- och sojafritt som gäller och 2 påsar Movicol/dag. De senaste 3 dagarna har hon bajsat lite varje dag Jag fick kraftigt illamående och magsmärtor i förra veckan som vägrade ge med sig så jag fick åka in. De misstänkte först blindtarmen men mitt CRP-värde höll sig på samma nivå 3 dagar i rad så de avfärdade blindtarmen då. Värdet är typ som vid en kraftig förkylning bara så någonstan har jag någon inflammation/infektion men de hitatde inget. Kollade både Gallsten, Njursten och levern men hittade inget. De slog
iaf fast att jag har Hyperemesis så magvärken kanske i sin tur kommer av allt kräkande...fick ligga med dropp i två dygn sen fick jag åka hem. Har rätt ont i magen just nu men så har jag ju kräkts 3 gånger idag med. Så jag är inte så orolig längre, har fått se bebisen 3 gånger de senaste dagarna och h*n mår fint
Men fy sjutton !!!

Massor kryapåerkramar
Skönt att lillfisen i magen mår bra!
Påtal om mjölkfritt, så var maken på bageri igår och köpte fika och frågade NOGA om de hade mjölkfritt, och ja jo det hade de ju. Inte bara laktosfritt frågade han flera gånger, men nej bullen skulle vara helt mjölkfri.
Så den åt ju Hilda upp på några minuter.
Bara det att efter en liten stund så är hela hon full med utslag
Den bullen var INTE mjölkfri, för då hade hon inte reagerat så. Dessutom har hon skrikit igenom sig natten

Smultronhjärta skrev 2009-07-23 14:39:31 följande:
Hörrni- det är ju jag som klagar på värmen Hej Hilla*vinkar*Ska du till halmstad i helgen?Om du är i vbg vill säga?
Ja, du är en riktigt liten gnällspik

Fast det FÅR man vara om man är höggravid på sommaren.
Halmstad??? Vad händer där ???
Vi är ALLTID i Vbg nu

På heltid.