• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-26 22:25:55 följande:
    Hon har hållt sej undan ett tag. Gillar inte nya täta fina köksskåpen. Men tyckte jag hörde henne tassa härinne igårkväll.
    puh tur för dej det ;) trodde du hade mööördat henne hur mår min favvo tjej???
  • Emmsan
    {#lang_emotions_heart}
    Quiet thoughts skrev 2009-07-26 22:29:09 följande:
    Hej mina vänner. Imorgon bär det av till Uppsala på obestämd tid, tack för alla snälla kommentarer i min blogg.
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 22:33:01 följande:
    nej då! Favvon mår toppen efter fem dagars innebandyläger. Men hon har fått för sej att hon ska ha en grön molojacka och detta måste åtgärdas.
    ahh vilken gröna??? softschell?
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 22:39:40 följande:
    Nä grön vinterjacka... Japp hör Rut greja med legot på golvet här bakom mej...
    haha vilken stl vill hon ha?? årets eller förra året? *hjälper till o leta såklart *
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 22:44:09 följande:
    JAg tänkte beställa från årets till Michaela och Alicia. De får själva välja färg, men Alicia valde grön och det tyckte inte jag var så kul De behöver 152 båda två.
    jomen grööönt e ju fint tvinga på henne en rosa mössa bara ;)
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 22:54:10 följande:
    Förstår dej! Dock har vi redan ordnat de flesta vinterkläderna. Så hima duktigt, men så himla tråkigt när de nya dyker upp. Har lite för smått att sälja så jag kanske kan klämma in nån nyhet iaf.
    suuuck va skönt att du e klar men jag ett miisson hitta lila hummel overall o jag ger mej banne mej inte ;) annars kaaan det gå med brun oxå
  • Emmsan
    Mosen08 skrev 2009-07-26 23:04:42 följande:
    Nån som har koll på hur softshelljackorna är i strl??
    de nya vet jag inte men de som kom i våras är små :)
  • Emmsan

goookväll hemma från öland o vänder.... bröllop imorgon ngt kul / nytt???
    butte du ska inte sälja hummeln iallafall???{#lang_emotions_dreamer}

• Emmsan

hej hopp nååågon som sett liljan på länge? får inte tag i henne så jag blir orolig att ngt hänt?!!?

• Emmsan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 12:40:58 följande:
    nej har inte sett henne här i tråden på några dagar ,har okså funderat på varför hon inte varit inne..
    aj aj o hon svarar inte i tfn heller :(
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14