• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-23 23:29:00 följande:
    åhh men gud vad jobbigt
    en tight modell o blå gul randigt plus en annan tight modell med grön botten o stars :( tok letar nu men har inte sett dem i ngn shop såå vart är de??? ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-23 23:32:31 följande:
    antingen har de inte tillverkats eller så har shoppar redan beställt slut på dom. vvakta.. de kommer kanske in i butiker om 2-3 veckor
    mm tror mer på det du säger kan omöjligt va slut redan då jag inte tror de färgerna blir ngn storsäljare bara en vanlig randig tröja jö ;)
  • Emmsan

usch jag haaaatar o fixa vinterkläder sååån stress vet inte alls vad mina ska ha i år{#lang_emotions_undecided}

• Emmsan
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:19:37 följande:
    Klart ni ska ha en turkos Molo *finast ever* Inget på Lindex slår den. Håller med om printen nu i höst Men vi får väl köpa fina ytterkläder från Molo istället!
    vilken e turkos???
  • Emmsan
    solouniko skrev 2009-07-24 22:20:24 följande:
    Är det inte en skaljacka? Tror det var Maugu som köpte en sån sig själv
    tuuuusan då går den bort önskade det va en vinterjacka jööö :(
  • Emmsan
    buffas skrev 2009-07-24 22:23:44 följande:
    Jag menar vinteroverallen visst är det den du menar också ,åh beställer den nog nuuuu,kääns konstigt i slutet på juli att beställa den men annars kanske den tar slut,vågar inte chansa
    hmm ser blå ut för mej {#lang_emotions_undecided}
    solouniko skrev 2009-07-24 22:24:39 följande:
    Jag är ju inte helt säker så håll hoppet uppe
    håller tumsen
  • Emmsan

behöver OT tips ska ha middags gäster imorgon men det är tomt i huvudet vaaad ska man bjuda på??? säg inte grilla bara då spyyyyr jag men gärna kött annars ;)

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 22:28:08 följande:
    åh om jag ändå kunde komma ihåg vilken dansk sida som jade info om den...det är iaf inte softshell utan något annat. Tror de kallade den för "skijakke"
    tänk tänk tänk
  • Emmsan
    Everlonn skrev 2009-07-24 22:29:49 följande:
    Teriyaki kyckling *mums*
    {#lang_emotions_tongue_out} tell me???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14