SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:36:19 följande:
Åhhh gråter med dig för vi har varit med om exakt samma sak. Vår läkare sa att det absolit inte får gå mer än tre dagar mellan gångerna när det är sådana här barn. Du måste åka in med henne!!!!!!! Det kommer inte att komma ut av sig själv. Jag vet att det är skit jobbigt. Jag gjorde precis samma som du, försökte dra ut på det så länge det bara gick. Men det funkar inte så. När vi väl började göra dessa lavenemangen var tredje dag, då blev bajset också bättre o rädslan släppte.
Ja det blir väl bara till att ta sig i kragen och möta helvetet igen
O nu blir jag ju mer o mer säker på att det är mjölken som är boven...så nu är det banne mig slut på hennes oboy-drickande!! Köpte hem oatly o blandade i oboy, men hon märkte direkt skillnaden och ville absolut inte ha. men nu ska hon inte ens kunna välja för det här måste få ett slut!
jag får väl åka in imorgon med henne...släppa av felipe i någon lekpark med de andra två för jag vill definitivt INTE att de ska se vad de gör med Maia där inne på sjukhuset. Kan ju skrämma livet ur de stackarna o se henne skrika så där hysteriskt.