Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Butte har du hittat leggingsarna ? fick hem leverans av min fina tröja i dag jätte snäll säljare som själv erbjud sig att köra hem den  eftersom hon tyckte det känndes dumt att skicka den då hon bor nära .
    Micke sa att de finns med både med och utan luva i både baby o junior,dock hade han bara beställt med luva så då tog jag det.

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-26 00:15:41 följande:
    Jo jag borde ju verkligen sova i mitt tillstånd...men har alltid haft sömnproblem o min normala sömn är 5 timmar/dygn så jag klarar mig på det nu då det är vad jag är van vid. Men nu när jag är ensam så kan jag absolut inte somna, hur mycket jag än försöker. Då är det ganska skrämmande att bo i ett ödsligt hus mitt i en skog...löjligt jag vet, men jag är sån...skrämmer upp mig för inget!
    usch jag förstår att du tycker det är läskigt, hua jag hade inte vågat det .
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-07-26 00:57:11 följande:
    Vilken sötnos i Bt som somnat i overallen!!!
    ja tokig hon är skulle abslut har på sig just den overallen som till och med är för liten ,vinter mössa ,två filtar en på sig  och en över vagnen .
    Jag plockade lite tvätt och kollar sen på henne och hon sover i varma overallen :D
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-07-26 00:57:11 följande:
    Vilken sötnos i Bt som somnat i overallen!!!
    Den är fin suiten i BT  blir perfekt med kjolen till
  • Rååsa Smurfen
    Maj bebis skrev 2009-07-26 01:24:28 följande:
    Hur mkt skulle ni betala för denna, begagnad men använd fåtal ggr?www.tradera.com/MOLO-KLANNING-AQUA-STRLK-104-...(inte den på bilden men likadan)
    åh vet inte riktigt ,jag har den klänningen och älskar den så jag skulle nog betalar ganska mycket för den i en större storlek än den jag har ,den kostar ju runt 500 kr ny
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-26 10:41:48 följande:
    Hej gumman. du vet du var jag kan hitta en aqua flower svettis tunika? nelly har växt ur sin och jaghar letat i varje shopp
    godmorgon 
    hade inte bubblan en sådan till salu ?
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-26 12:55:04 följande:
    det finns en grön på mysgrodan äldre färg vet inte om det är den men det är i 86 iallfall
    åh såg nu när jag snokade runt hos dig på T  jag har missat underbara aquaflower leggings i stl 104 {#lang_emotions_cry} attans , hur kunde jag ...vill har dem i 98 eller 104 ju
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-26 13:06:04 följande:
    aaa synd det var en tjej som knep dom & tunikan på köp nu tyvärr.
    hade jag okså gjort men såg dem inte förren nu när jag snokade runt ,retligt att jag lyckas hitta dem dagen efter {#lang_emotions_frown}
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-07-26 11:07:42 följande:
    du jag behåller leggingsen. det var visst strl 110 så de kan isabel ha
    ok ja 110 kan inte Tara har
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14