Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

THEA och Grodan skrev 2009-07-30 15:26:56 följande:
    Ahhh, okej, det budet var dock lite över min budjet
    jag velade mellan 1-1200 är ju i nyskick syns inte att den är använd och den kostade ju 1500 så jag chansade och 1 kr utrop, så det blir spännande att ser hur det går ,lite läskigt med 1 kr i utrop {#lang_emotions_sealed}
  • Rååsa Smurfen

Jag kommer nog köra på 2 st overaller i år 1 st molo hallon röd  och 1 st hummel rosa
    och 2 st vinter jackor den rååsa fina molo jag vann i dag och den fina väder jackan från salgen och ett par svarta termo byxor från molo de fina med hängslen .
    Så då återstå det att köpa 2 st overaller och byxor
    Har ju okså några fina ullkappor

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-30 15:45:24 följande:
    GUD så mycket RÅÅÅÅSA!! Tröttnar du aldrig på det?? jag vill ha lite ombyte i färg....ska ha en ljuslila MAT-overall och sen den cerise Hummel. Sen rött hipposet och ett regnbågsset (jacka + byxor alltså). Ja o sen småfolksjackan då o lite till O ja, jag har ju också en hel del fina ullkappor men är orolig för att de är för små nu, särskilt underbara Ida.T
    är ju inte så mycket rååsa alls ju bara jackan och overallen som är hel rosa ..
    blir ju både  rosa och rött och svart 
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-30 15:50:16 följande:
    jag anser att molos hallonröda är mer rosa än röd så det så
    aha har inte sett den live  den ska  ju  vara röd  så det så
    Vill ju har en röd och en rosa overall Den gamla röda  är väl svår att få tag på ny eller i nyskick  i stl 98 ?
  • Rååsa Smurfen

jag hoppas alla ta fram och pröva sina röda molo overaller i stl 98 från förra året och testa och kommer fram till att de inte passar , och slänger in dem på T

• Rååsa Smurfen
    THEA och Grodan skrev 2009-07-30 16:02:24 följande:
    He he, har en i stl 86 men det blir väl lite litet Men på T kommer den inom kort.....
    Ja det blir ju lite litet
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 16:12:38 följande:
    Men visst var den mer röd? Tyckte det.Den där galna laxen tyckte jag var uuurcool, hade jag haft en tjej hade det lätt blivit den!
    jag få hoppas på mer bilder i BT  på den galna laxen ska jag kikar på på BR  de hade fått in den nu
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-07-30 16:23:33 följande:
    Någon som sett denna väskan på rea nånstans?www.minpluddevutt.se/Äh länken funkade ju inte så bra. En mörkblå Hummelväska är det iaf. Inte ryggsäck utan en med axelrem.
    länken funkade bra dock har jag inte sett den på rea
  • Rååsa Smurfen
    Fiffa5 skrev 2009-07-30 16:18:16 följande:
    Går det överhuvudtaget att få tag i dalmatiner-linnen nu längre? Ej de med knyt på axlarna utan den "vanliga" modellen...
    vet inte faktskt ,har ett här i lådan men det var länge sedan jag köpte det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14