• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nej, nu måste jag slita mig. Jag ska på massage. Jag är stel i nacken så att jag är snurrig i huvudet..

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Visst var det någon som sa igår att annacill hade 30% på småfolk? Var det någon kod, eller?

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Tjollabolla skrev 2009-09-04 13:51:42 följande:
    Ja så är det nog Nåja, den är ju superfin ändå... Hittade en liten halv älgstackare längst ner till höger på baksidan Halvdöd då bara
    Jag har en halv älg i sidan på min, och en halvälg någonstans på ärmen jag minns inte exakt var.. Så min är nog också halvdöd
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Stargirl skrev 2009-09-04 13:57:10 följande:
    Jag har en motorcykeltröja från MOLO utan några som helst motorcyklar på....ung samma sak där
    Usch vad tråkigt då det blir så. Jag har en rose sky tröja utan rosor på Eller det är iofs en ros på ryggen, men det hade ju gärna fått vara en på magen istället..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Stargirl skrev 2009-09-04 14:03:06 följande:
    Ja, men det är inget skäl för en reklamation dock. Tyvärr. Det är nackdelen med att handla i en nätbutik.
    Nej, inte mycket att göra åt. Jag hade efterbeställt den så jag kan ju inte lämna tillbaka den heller..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

God kväll!
    Vad händer här då?

Jag har jobbat hela helgen så jag har inte hunnit kika in något här, så nu känner jag mig väldigt ouppdaterad

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-07 21:12:17 följande:
    Hej! Kul att jobba, eller är det lite både ock kanske? Aha okej.. Lite som Doffi här i Luleå kanske? Ja molo är ju kul, men lite dyrt för snålisarna är uppe i norr verkar det som
    Ja, det är väl lite blandade känslor, fast det var faktiskt ganska skönt att komma ut igen och prata lite med kollegorna
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-07 21:23:52 följande:
    Kan tänka mig det. Jag längtar INTE till den dagen det är dags att jobba igen, måste nog skaffa syskon så det aldrig kommer på fråga Eller på länge iallafall! Dock väldigt kul med en hel lön! Shit, vad gjorde man med alla pengar innan brukar jag undra? Nu har jag ca en tredjedel av min vanliga månadslön och vi klarar ju oss utmärkt ändå. Konstigt! Åh vad jobbigt.. Men nä man ska inte dricka sportdryck och inte heller nutrilett och måltidsersättning osv just för att man inte vet exakt vad det innehåller.
    Ja, hihi du får skaffa många barn då Jag hann bara jobba två månader mellan Elias och Ella och då var M hemma så det var ju perfekt Fast nu börjar jag ärligt talat känna att det är dags att ge sig ut i arbetslivet igen. Nåja, jag jobbar ju än så länge bara mina helger, så det blir ju bara fyra dagar/mån.. Ja, jag brukar också fundera på vad man gjorde med alla pengar förut, då hade man ju inga barn heller så de gick ju inte till barnkläder heller
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-07 21:31:40 följande:
    Nja men ett till iallafall Jo jag kan tänka mig att man längtar tillbaks när man varit hemma nog länge. Men än på ett tag är jag inte där! Ja haha, inga barnkläder köpte man ju så vart fasen tog pengarna vägen kan man ju undra! Geggamoja har förresten kommit med första leveransen till Asko
    Å, har det kommit något fint? Någon mössa som matchar gröna och hallonröda lurvarna?
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14