• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-09-18 10:27:35 följande:
    Jag röstar fortfarande på turkos geggamoja FIINT!
    Vet du förresten om det finns någon som säljer småfolk i luleå nu. Det gör inte det va?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-18 10:37:42 följande:
    Det är precis samma turkosa färg som på kantbanden så det passar superbra! Skoj med Luleå tripp, hoppas det går bra med barnen
    Jepp, jag hoppas också att det går bra Jag måste ju hitta en 1-årsklänning till Ella. Hon blir ju 1 på söndag. Oj, vad tiden går.. Jag skulle vilja ha katvigs rosarandiga velourklänning, men den hinner ju inte komma till på söndag. Jag har inte varit i shoppingtagen på sista tiden, då jag har en inflammtion i nacken, och jag inte bör sitta så mycket vid datorn. Det är visst ansträngande för nacken att sitta här.. Men nu har det börjat bli bättre iaf.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-18 10:43:57 följande:
    Hon har katvigs vit/röda i bomulls i 74, jag beställde ju den dit och den kommer i 2pack Milla ska ha den på julafton Men 74 kanske är för litet för Ella nu?
    Jo, det blir för litet tyvärr. Jag har funderat på den vit-röda på julafton jag också. Nej, nu måste jag ta itu med dagen. Vi kanske ses idag?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Hej! Vad händer här då? Jag har just kommit hem från en halvdagsshoppingrunda, ensammen med mina två busungar.. Pust. Lite shopping blev det iaf, men mest ot.

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Pimm skrev 2009-09-18 19:08:08 följande:
    Godkväll:)Shoppar ni fortfarande ? Jag behöver lite råd:) Imorgon har vi en til på Illehiller för fotografering, kanske fler som har det(fick ju en gratis fotografering om man handlade för över 800 har jag för mej det var)? Vad tusan ska man ha på grabben? Ett tag funderade jag på om han skulle ha enbart stjärnhängselbyxorna men dom är egentligen lite stora.Vad tycker ni är snyggt?
    Vi fotade Elias i bara hängseljeans. Det var fint!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    nikki2006 skrev 2009-09-18 19:31:08 följande:
    Har du testat jackan änTobbe skickade iväg barnen med vit/lila velourjackorna från katvig i onsdags, de är inte vita merBlev skitsur Frågade varför han inte valde en jacka med möska färger för han vet att de har bär buskar där som har blåa bär som inte går bort. Men han belv bara sur tillbaka Jag behövde vantar faktiskt så därför vick det bli lite sånna och busloppan shoppingen var lite infall så jag får väl slänga ut lite på T igen. Vad skall det bli denna gången.........hmmmm
    Usch vad tråkigt.. Fast jag fick faktiskt bort blåbär från ett ljust linne som Elias hade på sig då han plockade blåbär för ett tag sen. Jag minns inte riktigt vad jag använde för medel, men jag tror att det var vanish.. Håller tummarna hårt för att fläckarna ska gå bort!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-18 19:35:13 följande:
    Hej! Shoppar ni något skoj ikväll?
    Hej! Jag har shoppat lite idag. Det blev esl jeans och blåa idat-mjukisbyxor med elefanter, och så en massa ot också Jag köpte aldrig geggamojamössan men jag kom på när körde hem att jag måste ha den, så jag far och köper den på tisdag då vi ska till luleå och fota barnen.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-18 19:46:10 följande:
    Typiskt! Jag har fasen inget att sälja just nu! Eller får man nått för en övertrött och grinig 6 månaderstjej förresten? Kul med shopping, jag har shoppat bullens pilsnerkorv idag och det är det enda Haha. Ja mössan är så fin till så den måste du ju ha
    Å, vilken spännande shopping då Fast jag har varit helt slut sen jag kom hem från shoppingen. Man ska inte fara och shoppa med två ungar som inte vill gå in i affärer. Första affären vi var in i gick jättebra men sen tyckte de att mamman hade shoppat nog
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-18 19:56:24 följande:
    Aha okej, då kanske jag missade den. Såg någon annan blå bara men inte den.. Suiten såg jag dock i 92 Haha ja det kan jag tro. Jag har provat vinterjackor halva dagen, Milla tyckte det var så trist så hon somnade
    Nämen sötisen då. Det som är så spännande att prova jackor då Jag skulle ju eg, shoppa lite till mig också men det blev inget. Jag kom i stället hem med jackor, tröjor, tunikor, byxor och lite annat som är alldeles för smått för mig
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14