Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-10-04 14:31:57 följande:
    Jag vet inte. Är lite sugen på att ta bilen om jag kan vara ledig på fredagen (om det är som sist) men att få med mig några härifrån så att det inte är galet dyrt.Ska nog kolla med chefen om att jag med kort varsel kan ta ledigt en fredag. Har faktiskt lite innestående.
    Ja, klart ni ska åka ett gäng där uppifrån
    Ni kan plocka upp mig i Ljungby
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-04 14:37:03 följande:
    Åhhh fy vad du gör mig sugen! Vart ju urkul förra gången!
    Klart ni ska åka igen
  • Busbellan

Kom på en sak, var har Hilla tagit vägen? Var evigheter sen jag såg henne här (Hilla var väl nicket va?)

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-04 14:40:03 följande:
    Ja det var perfekt att fara så. Gahhh då borde man ju sälja en massa på t.
    Ja, nu kör vi en rensning tycker jag, samt inför köpstopp
    Kanske ska sälja alla de där leggingsen i 92 som ändå snart är för små, hmm får nog fundera på det
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 14:43:25 följande:
    hmm tror bara att hon inte har så mycket tid för fl...hon kikar in på msn då o då iafJag börjar dock bli riktigt orolig för bubblan...ska nog ta o skicka iväg ett sms o fråga hur det går med allt...
    Ja, henne har man ju inte sett till på ett tag och hon som brukar titta in varje dag
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2009-10-05 13:20:13 följande:
    Naeh, i din mage är det en pojk med höga hjärtljud O dessutom så brukar inte hjärtljuden stämma förens den sista veckan
    Det där med hjärtljuden stämmer inte alls. August har haft högst av mina, han låg på ca 170 jämt
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-05 13:38:21 följande:
    Tjohoooo strömmen är tillbaka!! Hej i tråden!Strömmen gick här 20.30 igår. Jisses vilken abstinens man får efter er!
    Usch vad trist att vara utan ström!!
  • Busbellan

Idag på morgonen när vi skulle till dagis satte jag på ella en katvigmössa. Hon protesterade vilt och sa bestämt att hon skulle ha "blinka stjärna" mössan.
    Fick faktiskt fundera ett ta innan jag insåg att det var NS mössan hon skulle ha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14