Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-10-05 13:47:39 följande:
    Ja det är inte klokt vad man är beroende av strömmen!Spelade kort ett tag igårkväll men det blev ju tråkigt. Så vi tog igen lite sömnskuld istället.
    Ja, fy vad man har brist på fantasi egentligen, jag hade nog också gått och lagt mig i tid för en gång skul
    Men det är ju väldigt sällan strömmen går här, senast var nog vid gudrun
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Vad tror ni, går det bra att sälja en lurv på T nu, eller får man bättre för den framåt våren?

• Busbellan
    Stormis skrev 2009-10-05 13:59:29 följande:
    Jag fick runt 230 kr igår för stl 80 och 280 kr för stl 92 i torsdags. Så inga jättesummor, men ändock ok tycker jag.
    Ja, det var väl ändå rätt ok, vilka färger var det du sålde?
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-05 14:12:05 följande:
    Jag letar lurv nu
    Vilken färg
  • Busbellan
    karmasus skrev 2009-10-05 14:25:38 följande:
    30% på nästan allt hos funkybaby.se
    gahh, varför talar ni om sånt för, jag salgsparar ju för en eventuell molosalg
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-05 17:24:36 följande:
    Åhhhhhh vad jag är glad!Det går superbra med all träning med teckenspråk o bildkommunikation här hemma. Lär sig massa nytt varje dag. OT men jätte lycklig.
    Åh, vad härligt att höra!! Vad glad jag blir
  • Busbellan

Molos väpnarluvor i strl. M, vilken ålder motsvarar det på ett ungefär? Är det 2-3 år?

• Busbellan

*pust* färdig med tradera för idag, usch vad tråkigt det är att fixa med auktioner, men desto roligar när pengarnakommer in sen

• Busbellan
    Pimm skrev 2009-10-05 20:29:49 följande:
    godkväll:) har just påbörjat mitt T jobberi:) och tycker också det är tråkigt för jag har inte den där prolisten men idag ska ajg inte ha in så mycket
    Jag har laddat hem prolisten men de gångerna jag försökt med den så har det inte funkat att ladda upp sen, så jag har fått göra dubbelt jobb istället
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14