Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-27 19:31:23 följande:
    Shoppar ni något?? Jag är fortfarande salig över mitt overallfynd på T Men nu har Maia 3 overaller (kanske 4 om Hummeln dyker upp) Oj då Sambon är lovligt trött på mig just nu o mitt snövittjatande så han har flytt upp till sin dator Maia sitter o äter macka...allt vi lyckats få i henne idag *suck* Längtar tills imorgon, hoppas på en massa fint i brevlådan
    Hej hej

Hur går det för dej?
    Här är det lugnt på shopping fronten, ofrivilligt dock men jag hittar verkligen inget *tjurar lite*

Vad var det för overall fynd?
    Jag har fortfarande inte provat Liams overall, tänk om han inte kan ha den i år, då blir det ju lite panik att hitta en ny.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-09-27 19:40:03 följande:
    Maia har ju en i 98 som sitter jättebra, så denna i 104 kommer nog vara lite stor men kunde ju inte låta bli för det priset
    Så 98 borde passa Liam? Är det den som är storlek 3 år?
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll sötnosar.

Här har varit full rulle hela dagen, så skönt när det blir kväll. Liam sover, gubben kollar på hockey och jag hamnade här...som vanligt

Här verkar vara lugnt ikväll?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    saturnina skrev 2009-09-28 19:28:12 följande:
    Skönt. Nu ska jag sticka på aerobics.
    Uff...duktig du är
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Ooooooops..."råkade" shoppa en overall till pyret, jag som skulle vänta med det tills h*n är född.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 20:28:43 följande:
    fin jag har faktiskt ingen lurv i 56..."bara" i 62 o 68. tänkte försöka haffa en lila/grön på rean sen
    Jaaa den är fiiiiin, Liams lurvjacka i leaf är favoriten här hemma just nu.
    Jag hade också tänkt vänta så jag kunde köpa kill lr tjej färg men till detta priset kunde jag inte låta bli, så billiga blir dom ju knappt på rean.
    Så nu har pyret overall i 50, 56 och 62
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon girls.

Guuuud vilken morgon. Gubben har jobbat natt och kom hem strax efter kl 6, han undrade varför jag stod i badrummet och gjorde mej iordning, "Ööööh, jag ska ju till jobbet om 1 timma, men hallåååå, du är ju ledig idag...
    Hade totalt glömt bort att jag är ledig idag Snacka om flurrig just nu.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14