Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-09-22 19:32:09 följande:
    Fast när de är övertrötta är de ju ännu svårare att lägga.
    Mjo...fast vi påbörjade nattningen kvart i 6 så jag tror inte han hann bli övertrött.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Hallå girls.

Ännu en arbetsdag avklarad, underbart att jobba halvtid

Vad händer här?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2009-09-23 11:16:31 följande:
    Hjälp mig nu, vad har ni för sängkläder till barnen, kör ni med Katvigs underbara midiäpplen?? Eller vad har ni hittat? Det jag hittar finns antingen bara i danmark med dyr frakt eller så är det Katvig i sverige och det är också dyyyrt.
    Åååh va dom var fina, älskar ju stars
    Jag köpte jätte fina med stars till Liam på Hemtex, visserligen fullstort men jag tycker ändå det funkar i Liams junior säng.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-09-23 11:33:56 följande:
    Åhhhh vad ni gör mig sugen på att måla om X rum. Vi har snedtak. Så tänkte vitt på de korta tak sidorna och en grönvit starts tapet på den hela väggen. Såg nämligen i tidningen i dag att de hade nu fått in dessa tapeter här på Åland.
    Det är ju så kul att göra om i barnrum
    Är det den tapeten som Liam har i sitt rum?
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2009-09-23 11:39:51 följande:
    Jag vill nog gärna ha ett mindre, tycker vuxen känns så stort. Lowes säng är 160 lång, är Liams det med? Kanske jag är ute och cyklar som vill ha ett mindre täcke
    Liams säng är också 160 lång.
    Jag tycker inte det känns så stort med vuxen, brukar bara vika täcket nere vid fotändan.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2009-09-23 11:43:21 följande:
    Visst har du tapeter från midbec, de har jag suktat efter länge, sonens rum är helt i vitt, så jag skulle vilja ha lite färg där inne också. Randigt vitt och stjärnvåder, antingen horisontellt eller som vanligt.
    Japp, har dom i lime ifrån Midbec, såå stilrena och fina ihop med vitt.
    Du kan kika på hans rum här.
    www.styleroom.se/album/3886
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 11:46:06 följande:
    Lila äpplen är ju underbart fint..frågan är dock om lila äpplen a`la vuxen och frottè är lika fint Känns ju lite Farbror Barbro på något sätt
    Ha ha...
    känns som väldigt mycket farbro barbro det dära
    Men tänk så fina dom äpplena i några storlekar större varit som tapet{#lang_emotions_heart}
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-09-23 11:53:53 följande:
    jaaaa GAHHH jag VILL att gubben min ska gå med på att sätta den gröna stars tapeten i lillebrors rum!! vi har ju den rosa i isabels rum!!! klart han måste gå med på det va
    Klart att lillebror ska ha dom gröna starsen.
    Du har väl dina trix för att få det du vill

Får vi en flicka så blir det absolut dom rosa starsen i bebis rummet, såå fina juh.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-09-23 12:05:08 följande:
    men tjejer då . ni har rätt!!! *ryggläge varje kväll i  en vecka*
    Ha ha, klart vi har rätt O ta på dej nåt riktigt sexy så räcker det nog med ryggläge en sisådär 2-3 kvällar
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Kikar in en runda medans sambon nattar Liam, håll tummarna att han somnar snart för jag orkar verkligen INTE vara vaken till kl 23 ikväll.
    Känner mej urkrasslig, var hos mamma och pappa och fikade och pang så blev jag super förkyld så nu sitter jag här och kan knappt andas, ryggen värker, pyret lever rövare så magen snart spricker och med konstanta sammandragningar.
    Tänk att få må bra bara en endaste dag, börjar tröttna på alla förkylningar och krämpor nu.
    Sorry för gnäll...det blir så ibland

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14