Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-07-10 10:02:51 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-07-10 10:02:23 följande:
    *ASG* Lillebror då
    ängeln83 skrev 2009-07-10 10:02:06 följande:
    HA HA HA, underbaraste Bia juStörtskön kommentar.
    ja han säger så goa saker ibland man skrattar så gott åt honom
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

åhh jag som inte gillar puffiga byxor under klänning blev ändå kär igår

isabel hade på sig katvigs turkosa velourklänning och pippimuddbyxorna {#lang_emotions_heart} sååå fint lägger in bild lite senare

• Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 10:33:53 följande:
    Aaargh. Har fått in pengar för en tradera-auktion som slutade igår. Snabb betalning, javisst, men hon har inte satt in nåt för portot. Nu är grejen den att jag har hakat på bubblans sommarkampanj så i rubriken står det "fri frakt vid köp nu!" men inte kan hon väl komma och hävda något med det? Köp nu är ju faktiskt en funktion, men det kanske inte hon vet om hon nu la bud när köp nu var borta?
    nädå! det är ingen fraktfri auiktion utan bara fraktfitt vid köpnu! maila henne och säg att du vill ha pengar för frakten!
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 10:34:39 följande:
    Åååh, det kan jag tänka mig var fint Jag har plockat bort alla långärmade klänningar så nu längtar jag efter katvigvelourklänningar och kik kid-klänningar
    har du {#lang_emotions_surprised}. här är så kallt ibland att dom används ett par ggr i veckan...
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-10 10:36:59 följande:
    Åh hoppas de kommer med något liknande med i fjor från KIK KID. Den var underbar. Upptäckte dem alldeles för sent så jag fick bara tag i röd och svart. Den svarta är tänkt nu till höste för den hittade jag på rea. Den röda är VÄL använd. Vet ni när de ska komma med sina höstplagg?
    vilka strl söker du?
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 10:38:16 följande:
    Ja, det har jag redan gjort, hoppas hon fattar vad jag menar och inte börjar bråka..
    håller tummarna för dig!
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 10:38:56 följande:
    Ja, annars fick inte sommarklänningarna plats Men från hösten blir det nya tag och mindre kläder. Så det så!
    ojdå haha jag ska oxå försöka minska beståndet här hemma {#lang_emotions_dreamer}. fast det blir svårt att hålla på molos lagersalg i höst {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 10:39:54 följande:
    Åh, jag ångrar också att jag inte köpt fler kik kid-klänningar. Vill ha färgglada som röd och cerise, det hade Stella gillat! Hoppas man kan hitta på T i höst, men det är väl tveksamt.. Stella har petrol, grön och svart. Fint, men lite tråkigt.
    åhh den petrol älskar jag! och den gröna vill jag ha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14