Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 15:04:29 följande:
    Men gud den där bilden minns jag!!!  Va liiiiiten Isabel   *underbara unge*
    dom prickarna är en av de finaste som gjorts har dom i tunika, leggings och knickers nu. tröttnar aldrig!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 15:06:55 följande:
    Å Isabel har verkligen såååå fint hår tycker jag!! Ser så där härligt tjockt ut och så fint!!
    ja hon har underbart hår men borstar det motvilligt barnmorskorna skrattade lite på bb för hon hade såå mycket hår när hon föddes och så hade hon brunt hår med blonda toppar så det såg ut som om hon hade slingor

kolla mysungarna åhh så små
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:08:06 följande:
    Varför har ingen berättat att det finns Molojeans på LLM nu?? Va? Va?
    gillar inte jeans
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 15:08:23 följande:
    Mmmm.. såååå fina!!! Å du har bunkrat
    jepp jag köpte på salgen
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:15:16 följande:
    Alltså min M på 3½ år älskar jeans. Han vill alltid ha det. Så märkligt men han ser alltid supervälklädd ut! S gillar dem med, i alla fall om de är stora med häng
    sötisen då jag tycker jeans är snyggt men tar det sällan på barnen då jag tycker ofta dom är så hårda.. men vill barnet själv så hade jag helt klart köpt snygga molo jeans på llm
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:21:15 följande:
    Jo precis så tänker jag Det roliga med Molos katalog är att de har ingen ängslighet alls i sitt matchande utan der är huller om buller och blir ursnyggt, tycker jag i allA FALL. sÅ EGENTLIGEN SKA MAN BARA KÖPA DET MAN GILLAR OCH SEN KLÄ HEJ VILT, ELLER ouups capslock....än hellre låta barnen välja själva
    ja visst är det lite coolt jag ska oxå blanda lite galet i fortsättningen
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-07-08 22:07:05 följande:
    Åh, du måste förvarna mig innan du slänger ut det på T, vill ha massvis med bra köp nu
    var inte du sugen på en lammtröja {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-08 22:29:36 följande:
    Snälla söta du *flörtar* Orkar du kolla in inlägg 711 på sidan 72?Tänkte om du hade dom plaggen?
    tror inte det funkar alls tyvärr. mudden på tröjan är orange och byxorna är röda så njäe
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:10:12 följande:
    Ang kommentarer... när jag berättade för en tjej att vi skulle gifta oss nu men ha fest nästa år så va vi hel konstiga.. HALLÅ, man har liksom bröllop och bröllopsfest samtidigt... Men nej,inte vi!   BTW så har min ring kommit, jag har suttit och stirrat mej blind på den hela kvällen så de blev ingen molo shopping synd bara att de e så mååååånga dagar tills den hamnar på mitt finger...Dags för sängen nu... Sov gott tjejer!
    hehe då kan du tänka digvar folk säger till oss ... vi ska ínte ha nån bröllopsfest alls utan vi ska lägga dom pengrarna på en fet resa istället {#lang_emotions_djavulsk}
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:44:48 följande:
    Hej flickor! Måste fråga er en sak..Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??
    ja man ska nog kolla upp hjärtat. tror jag... det kan slå fel... arytmi??
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:44:48 följande:
    Hej flickor! Måste fråga er en sak..Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??
    http://www.boras.se/download/18.11d329d1091c097bdc80004474/S%C3%A5+f%C3%A5r+du+els%C3%A4kert+hemma.pdf

läs sida 18... fast det var ju "bara" ett kostängsel.. hur hög spänning är där i ett sånt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14