Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

söta bilder i bt var hittar man en mössa med pippifåglarna

Исидора
  • Tasha78
    maugu skrev 2009-07-26 18:55:54 följande:
    Fina inköp och vad STOORR Damien blivit..lite,eller mkt,lik pappa
    tack
    Исидора
  • Tasha78

jippi nu är jag ägare till en ny kossor body so happy

Исидора
  • Tasha78
    jannah skrev 2009-07-27 22:12:44 följande:
    Hej! Läser denna tråd varje dag, men har aldrig skrivit nåt själv... Köper lite danska barnkläder då och då, mest på rea för jag är lite snål! ;) Småfolk är nog favoritmärket. Har lite Molo, Katvig och Ej sikke lej här hemma också. Tänkte slänga in en liten fråga. Är så sugen på en molo-lurv, och har hittat en ny på Tradera med utrop på 299:-. Är det ett bra pris? Är inte så insatt... Sen får man väl kanske räkna med att den kan bli bra mycket dyrare än så... Hur är dom i storlekarna? Min dotter är 14 månader och använder kläder i stl. 80 & 86, kan hon ha en 86:a i höst? Vore jättesnällt om ni kunde hjälpa mig! :)
    jag tror dom ligger på 500
    Исидора
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-07-28 07:40:49 följande:
    Tasha - Vilken sötis hon är Här var det dött.. Och jag är uppe med tuppen, vi ska ut till skärgården och fira min farmor som fyller 80 idag. Måste väcka Milla, hon är inte så värst morgonpigg. Min lilla tröttmössa! Ha en trevlig dag
    tack jag är så glad att jag hittade suiten
    Исидора
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-07-28 01:13:26 följande:
    lillronya: sicken liten go bia kopia du har sååå söt preggi: sååå fin svartvit bild underbart! tasha: sicken liten goding du har så goa tjocka kinder!
    tack tycker jag med det är bara bvc sköterskan som ger kommentarer om vikten men jag har slutat lyssna
    Исидора
  • Tasha78

alltså finns det verkligen inga väpnarluvor med fåglarna är dom slutsålda över allt

Исидора
  • Tasha78

ååå va fina bilder i bt

Исидора
  • Tasha78

Jag vill också till kolmården men lillan är förliten fast först får vi åka till zoo i köpenhamn det är närmare

Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14