Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-31 14:00:07 följande:
    pinsbyxor, badgesbyxor, regnbågstunika, regnbågslinne, lila stars tunika och älgtröja. Badges och älgtröjan är ju bara UNDERBARA!!!
    nice
    Исидора
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-07-31 14:43:59 följande:
    Alltså behöver hjälp av expertteamet här. Ja jag borde väl veta bäst själv, men alltid bra att höra andras åsikter. När barnen har feber. Vilket är mest lämpligt? Hålla nere febern med alvedon eller låta febern vara i den mån det går? Gillar inte att ge medicin, men igårkväll hade E så hög feber och fick alvedon. Likadant imorse. Nu har febern stigit igen, men han är inte helt "slagen". Fast vilar mest... HUr brukar ni andra göra?
    när min lilla sist hade feber visserligen efter 3 månaders vaccinen så ringde jag mitt i natten till sjukvårdsupplysningen och där var en trevlig man för första gången någon vettig där och han sa faktiskt att man inte skulle vara så snabb med alvedon till barn utan låta kroppen ta hand om det själv
    Исидора
  • Tasha78

Vilken fin växa-låda i bt

Исидора
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-07-31 16:16:26 följande:
    Jag brukar också mest gå på hur de mår, men eftersom jag har barn som kräks vid för hör feber har jag också fått gå efter tempen. Det är så olika. Tack för att du svarade iaf. Än har han inte fått alvedon, men snart.
    ge honom glass
    Исидора
  • Tasha78

finna det pippifåglar i gul det var ju snyggare än den andra färgen

Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 17:55:20 följande:
    Jo, det har gått bra! Snälla snälla Malou ringde mig sent igår och hade kontakt med nån på flygplatsen som han kunde möta Så nu är han safe på nåt hotell nånstans! Tack igen gulle Malou!!
    skönt att det löste sig
    Исидора
  • Tasha78

Helt ot men jag har börjat undra om min bebbe är stor eller Ralph Lauren kläderna små i storleken denna ska vara i storlek 9 månader tycker den passar perfekt till min 4 månaders

http://dejan.se/~tanja/tajcisblogg/wp-content/uploads/2009/07/Isidora-021.JPG

Исидора
  • Tasha78
    jojoa75 skrev 2009-08-01 11:26:07 följande:
    RL är ganska små, iaf i babystrl.
    ok skönt att veta tur att jag provade den nu för hade jag väntat tills hon blir 9 månader hade den varit liten
    Исидора
  • Tasha78
    jojoa75 skrev 2009-08-01 11:29:55 följande:
    supersöt tös! Jag älskar RLpikéklänningarna, Emma har alltid en i var strl, så söta! Min kompis bor i USA o köper lastseason på outlets där för typ 100 kr st.
    vilken bra kompis
    Исидора
  • Tasha78
    Flock skrev 2009-08-01 11:37:26 följande:
    Vilken liten sötnos!
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 11:29:57 följande:
    åh så söööt
    TAck {#lang_emotions_kiss}
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14