Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-13 23:43:32 följande:
    hade dom orange shorts? jag har nog inte fått mitt än för hon har sett betalningen idag... varför ångrar du dig?
    Äh, jag höll på att snåla fram och tillbaka men i slutändan blev det samma pris då redan fakturan var utskriven när jag skulle ta bort hooden så det blev samma summa men ett par svarta shorts och ett par orange leggings. Japp,de hade oranga shorts. Superfina till apelsinlinnet.
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-07-14 00:00:57 följande:
    Här var det verkligen lugnt. KAnske bra det, så att man kommer i säng i tid nån gång.
    Ja, det är inte helt lätt oavsett. Fattar inte att man aldrig kommer i säng. Borde hoppat in i duschen för lääänge sen. Här är tokvarmt! {#lang_emotions_tongue_out}
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-07-14 00:07:21 följande:
    Nä man borde sova mer, helt klart! HAr ni varmt ute? Jag vill ha sommarfint igen...
    Vi har haft sol hela dagen här ute. Sen drog vår golvvärme igång igår också (vi hade micklat med elen) så det var tokvarmt inne i morse. Nu är de avstängda igen.

Hoppas på fint väder imorgon då en kompis med barn kommer ut hit. Vi ska till stranden är det tänkt.

NU ska jag i alla fall göra ett seriöst försök att sova.

GO natt!
  • Duntoffla

God kväll!

Idag tar sambon nattningen så jag har lite FL-tid. Najs!

Fina kids i BT som vanligt!

Händer det något kul? Fler bra reor? Mer Molo ute?

• Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-14 20:56:42 följande:
    Hej vännen. Har du det bra på semestern?
    Hej hej!

Här är det bara bra. Svårt att underhålla en 22-månaders hela dagarna bara

Har du semester nu?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-14 21:00:55 följande:
    Tofflan: Söta söta N i BT. Börjar bli riktigt långhårig, och du så länge kusarna inte går in i munne är det väl ok
    Jag vet, han måste klippas snart. I alla fall ansas Kan säga att kusarna hamnar i munnen ibland också. Salt och gott! {#lang_emotions_throwup}
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-14 21:00:55 följande:
    Tofflan: Söta söta N i BT. Börjar bli riktigt långhårig, och du så länge kusarna inte går in i munne är det väl ok
    Tack förresten!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-14 21:04:21 följande:
    Ja nu är det semester här med, så skönt. Men som du säger det är inte helt lätt att roa de små. Men små utflykter, även om det bara är till grannlekplatsen brukar funka.
    Ja, man får göra sånt. Noel är inne i en sån aggressiv period just nu vilket är skitjobbigt. Han blir arg för minsta lilla och är ganska knepig med mig. *puh*
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-07-14 21:08:48 följande:
    Hej Tofflan och tack för de snälla orden igår. jag var inne som hastigast och såg din kommentar Kramar på dig Sen till en annan sak jag tänkt på. Tycker du lägger in för lite bilder på din sötnos. En sån vacker pojke vill jag se mer av (så det så)
    Heej! Ja, jag hoppas att du snart kommer att må bättre. Efter regn kommer alltid solsken, någon gång även om det känns mörkt nu.

Jag är så lat och orkar ofta inte lägga in bilder på Noel. Köper inte heller lika mycket som förut så det blir inte så mkt i BT. Tack snälla för din söta kommentar!
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-14 21:09:06 följande:
    Go'kväll i tråden Jisses denna mamman är helt slut efter en mycket påfrestande eftermiddag med trotsiga sonen som inte sovit middag alls idag Nu hoppas jag han sussar hela natten så han inte tar en seeeen middagslur Något nytt jag missat?
    Go kväll!  De är verkligen inte att leka med när de inte sovit på dagen. Håller tummarna att han slocknat för natten nu.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-14 21:12:41 följande:
    Men vi får ses nån dag så kan han och Mira sura i hop
    Ja, det vore ju perfekt. Han är alltid gladare i andra sällskap. Det är mest jag som får ynnesten att avnjuta hans hiskeliga humör Vi är hemma denna vecka och nästa innan vi åker till Varberg en vecka. Något kanske vi kan styra upp?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14