Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-16 10:14:26 följande:
    Har ni sett på kanale ett.... www.ziggys.biz/Girls+(2+yrs%25252B)/Girl%27s+Jackets/Molo+Hagen+Jacket .html Så ful så att den är fiiiiiiiiiiiin!! Jag hade något liknande när jag gick på lågstadiet
    {#lang_emotions_throwup} Åh fy vilken gräslig! Får 80-tals flashback.Hua!

Hej förresten! Tittar in en snabbis innan vi ska ut och njuta av vädret
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-07-16 10:25:56 följande:
    Hej gumman! Ohh här har vi samma knas väder som vi haft nu i nsart 2 v.. Varmt men molningt o kvavt.. *suck*
    Här är det också lite molnigt om vartannat men solen är framme mest. Tror att det kommer att bli bättre under dagen.
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-07-16 10:30:17 följande:
    Jooooo!!! I llöööööve Odd Molly Köpte en kofta o fick den igår men den var för liten... *snyft* Knasiga storlekar!
    Trist! Jag provade en Lovely knit hos en kompis igår och nu vill jag HA
    Vilken kofta var det du köpte? Vet du var man kan få tag på en Lovely knit (de "rutiga")
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-07-16 10:37:41 följande:
    Ohhh älskar dem. Har precis köpt denna.. www.tradera.com/-ODD-MOLLY-LOVELY-KOFTA-KAVAJ-ST-3-KORT-AUKTION--a uktion_95512646 Kan inte bärga mig tills den landar i lådan!!
    Fick inte länken att funka.

3 är tyvärr för stort. Måste ha en 2:a och det verkar vara en poppis storlek
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-07-16 10:40:44 följande:
    Ja hoppas det. Skall slänga ut den o en klänning fårn Matthew Williamsson ikväll. Har lite ågren för klänningen.. Är så fiiin, me modellen är knas på mig..
    Det är ju det som ofta är. Superfina plagg men så sitter de som en säck skit på en.
    Jag har ju så liten byst så många fina klänningar bara hänger. Det är ju rätt många som har liksom kupor numera och det är tvärkört

Har du tips på var 17 man kan hitta OM till bra priser? I värsta fall får jag köpa en kofta till fullpris men inte ens det verkar lätt .

Nu måste jag underhålla den lilla mannen här hemma innan han röjer placet.

CU
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-07-16 10:42:13 följande:
    www.tradera.com/-ODD-MOLLY-LOVELY-KOFTA-KAVAJ-ST-3-KORT-AUKTION--a uktion_95512646 Nu då? Ja 2 & 4 går först. Men du kan förboka din strlk om du vill. Finns en del shoppar som tar emot beställningar. Jag har gjort så nu till höst kollektionen..
    Äh det funkar inte. inte ens om jag öppnar i nytt fönster. kommer till startsidan. Vilken färg är det?
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-07-16 10:47:11 följande:
    Duntoffla: Skrev till dig lite längre upp, du kanske missade det. Men sök på auktionsnr. Den är turkos!
    Såg nu. Den är skitsnygg! Kikade på den själv men fel storlek
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14