Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya: kan inte citera igen?? Plus har jag ff, men det verkar som om det kommer o går Håller med om katvigklänningarna, likaså vissa småfolk. Det är så himla lätt att bomullsklänningar ser ut som nattlinnen.. kolla bara regnbågeklänningarna till junior som tex llm har från molo. De skriver att det är klänningar, snigelina tyckte det var nattlinnen. Höll den framför Emma o bara JAPP, nattlinne! Emmar har haft lilavit bomullsklänning nu i sommar, men jag erkänner att jag inte använt den sååå supermycket. Mer Tobbe som tar på den, han gillar den. Tycker att en så enkel klänning kan jag köpa billigare på tex hm eller nåt.

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Håller med om att det tyvärr är massa katter o glitter på klänningar från hm osv..
    Tycker bara att jag tröttnat på den enkla modellen på bomullsklänningarna från Katvig, Emma har haft måånga Kanske helt enkelt därför

• jojoa75
    Tasha78 skrev 2009-08-01 11:20:37 följande:
    Helt ot men jag har börjat undra om min bebbe är stor eller Ralph Lauren kläderna små i storleken denna ska vara i storlek 9 månader tycker den passar perfekt till min 4 månaders
    RL är ganska små, iaf i babystrl.
  • jojoa75
    Tasha78 skrev 2009-08-01 11:20:37 följande:
    Helt ot men jag har börjat undra om min bebbe är stor eller Ralph Lauren kläderna små i storleken denna ska vara i storlek 9 månader tycker den passar perfekt till min 4 månaders
    supersöt tös!
    Jag älskar RLpikéklänningarna, Emma har alltid en i var strl, så söta! Min kompis bor i USA o köper lastseason på outlets där för typ 100 kr st.
  • jojoa75
    Tasha78 skrev 2009-08-01 11:29:30 följande:
    ok skönt att veta tur att jag provade den nu för hade jag väntat tills hon blir 9 månader hade den varit liten
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-08-01 11:33:35 följande:
    Hej pölsegummor
    heeeeej
    Tasha78 skrev 2009-08-01 11:34:04 följande:
    vilken bra kompis
    ja hon är super!
    Saknar henne dock, men himla bra att kunna åka till henne på semester i Florida!
    Himla smidigt att sätta över pengar o så shoppar hon till mig, då blir det kul för både mig o henne
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-08-01 11:39:55 följande:
    Heej Är allt bra?Fick du någon overall?? Fick mail om att min var skickad iaf.
    japp, jag valde dock bg, så jag får vänta nån dag till.
    SUPERglad!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Valde 104 eftersom butte sa att molo 104 är som hummel 98, så det blir nog bra!
    Fick ju dock ingen jacka från eleraff
    Tycker dom är sisådär på det där stället faktiskt..
    Lillamirakel verkar bra, men himla dyr frakt dom hade!! Dom hade iaf aut lagersaldo.
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-08-01 11:39:55 följande:
    Heej Är allt bra?Fick du någon overall?? Fick mail om att min var skickad iaf.
    jodå, livet går vidare..
    Men saknar massor..
    Hon var en av de människor som gjorde det verkligen roligt på jobbet, så det märks att hon inte är där. Hon fattas mig sjukt mycket.
    Men nu är det tom så att jag kan skratta åt nåt jag kommer på att hon sagt eller nåt vi gjort.
    Tycker det stämmer som Jaques Werup skrev:
    Jag har varit med om dig, jag kan aldrig förlora dig.

Så är det ju verkligen, minnena kan ingen ta ifrån en..
  • jojoa75

gosmamman: lider med dig.. måste vara så fruktansvärt...
    Vet inte om det betyder nåt i det stora hela, men skickar en stor kram o många tankar

• jojoa75
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 10:31:51 följande:
    Jo, fast då lär jag ju betala en massa returfrakt liksom...Storlek 104.
    Men det står ju -08 på deras sida??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14