Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pimm skrev 2009-08-07 21:37:17 följande:
    Förstår att ni hängt länge på ert bubbel:) Lite svårt att bli en av er tror jag men jag ger inte upp så lätt Jag bor utanför Landskrona och har besökt Lilla Helsingborg men aldrig Annacill, fick maken att ställa in gps.en dit:)och det var han som ville ha dukatin:) Bor du i Hbg? jag jobbar i Hbg däremot.
    bor oxå i krokarna, utanför Helsingborg
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    MammatillO skrev 2009-08-07 22:10:21 följande:
    Hehe fick min Bugaboo på 3 dagar efter beställning men efter som jag inte bor i Luleå kan jag lika gärna shoppa på nätet *S* men jag och min mamma har planer på att öppna här i Boden en butik med danska barnkläder och svenska och några barnvagns märken och en webshop så man har kunder "hela" tiden
    då ska du nog inte skriva så mkt om det här... FL gillar inte reklam o anmäler hellre än friar verkar det som..
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-08-08 07:45:51 följande:
    Småfolksgalningen i mig blir helt tossig av sådana här auktioner Massa mumsigt ju www.tradera.com/-KOP-13-ST-SMAFOLK-TROJOR-TILL-KANONPRIS--stl-74-8 0--auktion_96607705
    oo nice!

Gomorron!
  • jojoa75

Hej
    Tillbaka efter en härlig helg uppåt landet med mysigt bröllop
    Emma var sååå fin i rosa kikkidklänning med knyt, knästrumpor och Lucas hade blå POPbyxor o ljusblå novastar skjorta..

Orkar INTE läsa tillbaka sååå många sidor, så har det hänt nåt nytt?
    Som man måååste veta?

• jojoa75
    Raihana skrev 2009-08-10 01:27:30 följande:
    Hej hopp!!Låter som ni haft det mysigt!Näe, det är nog mest lurv/overall prat just nu!Vad man behöver/vill ha, ja det vanliga du vet
    OK, då är status ungefär samma som innan jag åkte
    Har busloppan el mysgrodan fått in nåt nytt?
    Måste rusa o kika..
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2009-08-10 01:47:18 följande:
    hej hejInnen en kort stund då jag har värsia tand värken och väntar på att pillren skall verka. Vet inte riktigt om du gillar hummel men babyshop har fått in hummel
    Jo jag gillar Hummel
    Ska kolla in där..

uscha... Hoppas att medicinen verkar fort.. jobbigaste som finns med tandvärk ju! aaaj....
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2009-08-10 01:56:06 följande:
    Ja usck men verkar som att citodonet tog det nu så jag skall försöka nanna lite.Hummel hade fina färger nu gillade både blå rosa och svart Hur är deras byxor i passform?
    De är nog ganska smala i midjan tycker jag, iaf de till större barn. Har inte provat dom till mindre barn o kommer tyvärr inte ihåg var gränsen går just nu.
    Har alltså bara provat de raka utan mudd nertill, passar min stora smalfis till kille perfekt!
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2009-08-10 02:06:36 följande:
    Tack, får se om man "vågar" prova hi hi. Farligt att börja med ett märke till när det blir så dyrt redan hi hi. Köpte lite av kikkids nya byxor velouren och den blå är underbart fin i färgen "tips" Är sugen på den röda med men kan inte riktigt avgöra vilken röd det är så vi får se. Gillar mest mörkare röd, inte ljusrödHar du sett de live???
    hmm förra höstens röda var mer vinröd, mörkt vinröd liksom.. o har för mig att hösten dessförinnan var mer klarröd, så de har nog inte en given röd nyans de brukar köra  med.
    Har inte sett denna säsongens kikkid alls, det jag köpt på rea har jag snabbt tröttnat på förutom klänningarna... lööööv
  • jojoa75

Meeen... det här är ju helt galet ju??!!
    Varken mysgrodan el busloppan har lagt upp nya Katvig??
    31juli beställde jag första av katvigs nya o nu är det den 10 aug..
    Va konstigt... varför dröjer deras lev så länge?
    Vet att busloppan ska ta in katvig, men kanske ska inte mysgrodan det? Nån som vet?

• jojoa75
    karmasus skrev 2009-08-11 11:30:32 följande:
    rosa miniapple köpte jag =)
    ooo var är miniapple?????

Hej förresten

Lite störigt, kommer inte in på Handelsbankens sida.. Så jag kan inte kolla om betalningar kommit in...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14